30 Eylül 2008 Salı

bugün bayram

Bugün bayram. Benim ikinci bayramım. Bu bayram anneannemle dedem, Arzu teyzemle Nihat ağabeyim Ankara'da yoklar. Ama Alev teyzem burada, ben de onunla çoooook eğleniyorum.

Teyzem, sabah bizi almaya geldi. Efe ile Maya'yı evde bıraktık. Ben, Alev teyzemin cipini kullandım biraz :) Düt düt diye kornaya bastık herkes uyansın diye. Bugün bayram erken kalkmak lazım...

Sunrooftan dışarı çıkıp herkese iyi bayramlar dedim. Hadi kalkın, bugün çok güzel bir gün...

Sonra büyük teyzemin evine gittik bayramlaşmak için. Büyükannem de oradaydı. Bir de İlker dayım. Ben, herkesi öptüm yanaklarından. Bayram hediyesi öpücüğü... Büyük teyzemle merdiven çıkma-inme oyunu oynadım. İlker dayımla da göbüş gıdıklamaca :) Ben, büyük teyzemi çok seviyorum. Onunla çok güzel oyunlar oynuyoruz. Teyzem, beni bir hafta görmese çok özler hemen gelir... Evi biraz uzak olduğu için ben ona pek sık gidemiyorum. Araba kullanmayı seviyorum :) ama arabanın arkasında yolculuk etmek sıkıyor beni... Teyzemin çok güzel bir evi bir de bahçesi var. Gelecek yaz yürümeyi de öğrenince teyzemle bahçede oynayacağız hem o zaman Efe de gelir bizimle... Ağaçlardan meyve toplayıp yiyeceğiz. Yalçın ağabey, Ezgi, Zatiye abla da bizimle oynarlar. Böyle bir ailem olduğu için çok şanslıyım...


1 yorum:

alev koçak dedi ki...

kız sıpacık yok öyle beleş arabaya konmak. kim öğretiyo sana bu fikirleri annenmi acaba. yarın kahvaltı hazırla bana geliyoruz mayayla.