12 Eylül 2008 Cuma

tekrar merhaba


İşte geri döndüm. Aradan neredeyse altı ay geçmiş. Ne kadar büyümüşüm değil mi? Şimdi tam altı tane dişim var. Boyum uzadı, kilo alıp göbüş yaptım. Artık ayağa kalkabiliyorum, hızla emekleyebiliyorum, ba-ba, de-de, ma-ma diyebiliyorum. Gördüğüm, duyduğum, dokunduğum herşey beni çok şaşırtıyor. Dünya kocaman ama ben, bir cesaret herşeyi keşfetmeye çalışıyorum.
En çok suyu seviyorum. Banyo yapmayı, havuzumun içinde suya minik ellerimle vurup çup çup yapmayı...

Bazen bir kova su yetiyor mutlu olmama...
Heyecanlarımı içimde tutamıyorum pek. İstiyorum ki onları başkalarıyla paylaşayım. Kocaman gamzelerimi göstererek gülümsüyorum, kahkahalar atıyorum ki insanlar da bana gülümsesin. Her gün yeni birşey öğreniyorum. Arada yaramazlık da yapıyorum tabii. Çok yorucu geçiyor günler. Öyle ki akşamları baygın düşüyorum erkenden... Melekler gibi uyuyorum düşümde sevdiklerimi görürken...

Hiç yorum yok: