14 Eylül 2008 Pazar

teyzelerimle guzel bir haftasonu

Annem işyerine gitmek zorunda olduğu için ben, haftasonunu anneannemde geçirdim. Dedem evdeydi, teyzelerim vardı. Anneannem, en çok sevdiğim çorbaları pişirdi. Teyzelerimle oyunlar oynadım, dolaşmaya çıktım. Çooook eğlendim.

Benim iki tane teyzem var. Her çocuğun en az bir tane teyzesi olmalı çünkü teyze demek, biraz anne, bira abla ama en çok da arkadaş demek. Teyzeler, annelerimizin almadığı oyuncakları alır, annemizle anneannelerimizin izin vermediği şeylere izin veririler. Çok matrak olurlar. Benim en iyi arkadaşlarım teyzelerim.

İşte bu, benim Alev teyzem. Benim adımı Ada koyan o... Alev teyzem, benim ikinci annem. Ben, büyüyünce onunla birlikte tenis oynayacağım, birlikte kupalar alacağız ve kokoş kızlar olacağız. Cipiyle gezmeye çıkacağız ve çoook eğleneceğiz. Konuşmayı öğrenince önce Alev teyze diyeceğim.


İşte bu da Arzu teyzem. Arzu teyzemin işleri çok yoğun olduğu için sadece haftasonu görebiliyorum onu. Arzu teyzem, harika oyunlar bilir. Onun yanında canınız hiç sıkılmaz. Sonra en güzel oyuncakların satıldığı yerleri de hep o keşfeder. Bana çok güzel oyuncaklar alır.


Benim teyzelerim çok özel. Onları çooook seviyorum.








1 yorum:

alev koçak dedi ki...

aşkıııım,teyzesinin kuşu büyümüşte yazılar yazarmış. sen biraz daha büyü bak daha neler öğreticem sana beraber fedocuğumu izlemeye gidicez. şimdi bi anneciğinle gidip öğrenelimde. ilerde beraber alışveriş yapmayı, maça gitmeyi ve en önemlisi nasıl daha uzağa tükürüldüğünü birer birer öğretirim sana. elmo ve mayada öpüyor seni çikin ördek yavrusu , biricik yiğenim benim.