1 Ekim 2008 Çarşamba

bugün bayram II


Bugün bayramın ikinci günü olduğu için bu kez de büyük dayıma gittik ziyarete.

Önce ortam biraz farklı geldi bana. Ama hemen duruma uyum sağladım...






Bu uyum sağlama işinde yengemin bana verdiği boncukların bayaa etkisi oldu...


Ben, boncuklarla oynadım. Yengem, onları boynuma dolayıp kolye yaptı. Boncuklar bana çok yakıştı...










Sonra birden ne göreyim karşımda? Küçük bir köpek yavrusu. Efemiz gibi.

Ama bu, meğerse canlı bir köpek değil, köpek biblosuymuş. Olsun ben onu da severim. Hem bibloları istediği kadar elleyebiliyor insan. Efe kendini böyle mıncıklatmaz ki....







Sonra da Gülce ablayla Alper ağabeyin evine gittik. Gülce abla, bana oynamam için furby'sini verdi. Furby, kahkahalar atıyor, karnı acıkınca ağzını açıyor, uykusu gelince de gözlerini kapatıyor. Çok eğlendim ben onunla.




Ben, bu bayram işini sevdim. Her gün bayram olabilir...:)


Hiç yorum yok: