23 Kasım 2008 Pazar

doğumgünü partisi ve pamuk prenses

Yarın benim doğum günüm. Ama biz bir gün önce kutladık. Böylece sevdiğim herkes yanımdaydı.
Ben, Pamuk Prenses oldum. Alev teyzem, bu elbiseyi bana Fransa'daki Disneyland'dan getirdi. Ben, biraz daha büyüyünce beni de Disneyland'a götürecek. Orada Miki fare varmış, Donald ile Daisy varmış. Ve bütün diğer masal kahramanları...


Alev teyzemle Arzu teyzem, evimizi süslediler doğum günü partim için.



Dedem oradaydı,



Buraya herkesin fotoğrafını koyamadı annem, ama sevdiğim herkes benimleydi. Hatta Gülce ablam, Amerika diye uzak bir yerden geldi.




Herkes kıyafetimi çok beğendi, bana çok yakıştığını söylediler...




Bu da doğumgünü pastam. Üzerinde ışıklar saçan bir şey vardı. Sonra bana hadi mumu üfle dediler. Ama benim nefesim yetmeyince annemle birlikte üfledik. Herkes, alkışladı. Beni öptü. Ne olduğunu pek anlamadım. Ama herkes çok eğleniyordu. Ben de neler olduğunu boşverip eğlenceye katıldım.


Teyzem, bana pasta yedirdi. İlk kez pasta yedim. Tadı çok güzeldi.


Sonra armağanlarımı açtım. Bir sürü paket vardı. Rengarenk kağıtlara sarılı paketlerin içinden çok güzel şeyler çıktı. Tam da benim istediğim şeyler:



Çiftlik hayvanları, yapbozlar, konuşan bir köpek, yürüyen bir dinazorla, bebek...


Sonra Efemiz gibi bir köpeği olan başka bir bebek...



Kocaman bir lunapark seti... Annem, hepsinin fotoğrafını çekemedi ama hepsi çok güzel oyuncaklarımın... Ben çok eğlendim bugün...


Ama sonunda yorgun düşüp uyuyakaldım...

1 yorum:

KUMRALADA dedi ki...

Bugün 1 yaşını doldurmanın mutluluğunu yasarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum.Doğum Günün Kutlu Olsun KÜÇÜK PERİ :))


SİNEM..