31 Ocak 2009 Cumartesi

arzu teyzemle nihat eniştem

Arzu teyzemle Nihat eniştemin işleri bu aralar çok yoğun olduğu için göremiyorum onları. Ben onları çok özlemiştim. Meğer onlar da beni çok özlemişler, ilk fırsatta geldiler. Ben, çok mutlu oldum onlar gelince:)

Birlikte oyunlar oynadık, çok eğlendik...

Uykum geldiğinde Nihat eniştem bana kitap okudu. Ben, mışıl mışıl uyuyunca onlar da evlerine döndüler. Keşke işe gitmek zorunda olmasalar. Bir sürü oyunlar oynar, kitaplar okurduk. Ben de onları bu kadar özlemezdim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tatlıkuşum benim.Enişten yesin seni...Sen ben daha sana neler okurum neler öğretirim neler.Sinüsler kosinüsler, çarpmalar bölmeler.Gördüğün gibi Arzu teyzenle Alev teyzen bişeyler öğrenmek için daha eğlenceli kaynaklar.
Ama olsun bunlar da lazım.Seni çok öpüyorum bitanesi....