22 Ocak 2009 Perşembe

benim güzel kitaplarım

Annemle ben, kitap okumayı çok seviyoruz, aslında bakmayı desek daha doğru olur galiba. Neyse annem, bana rengarenk bir sürü kitap aldı. Ben, sallanan koltuğumuza oturup onlara bakmayı çok seviyorum.

Bu, benim en sevdiğim kitabım. Adı, Korsan Gemisi. Kitabım da gemi şeklinde. Geminin içinde bir sürü farecik var. Bir de kedi. Gemiye gizlice binmiş. Farecikler de onu kedi adasına götürmeye çalışıyorlar. Bir de kocaman pembe bir ahtapot var.

Ama ben en çok sevimli örümcekleri seviyorum. Minicikler. Annem, hani örümcekler nerede deyince hemen hepsini bulup gösteriyorum...

1 yorum:

asya tuzun dedi ki...

Sen ne kadar tatlı birşeysin öyle. O küçücük ellerini yerim ben senin. Sevdiklerinle birlikte uzun, mutlu ve sağlıklı bir hayat sür inşallah...
Asya