25 Ocak 2009 Pazar

eğlenceli bir haftasonu

Ben, bu haftasonu çok eğlendim. Önce annem ve babamla alışverişe çıktık. Bana mamalar aldık. Sonra annem beni alışveriş merkezindeki bir oyuncakçıya götürdü.

Ben, orada oynadım, oynadım. Topların olduğu bir sandık vardı, hop diye içine daldım... Öyle yoruldum ki eve giderken arabada uyuyakaldım.

Akşama doğru teyzem geldi. Haydi kızlar, gidelim gezelim dedi. Bu seferde de başka bir yere gittik. Bir baktık ki ne görelim. Kocaman bir ayı. Ben, hemen yanaklarına öpücükler kondurdum...
Buradaki oyuncakçıda rengarenk bir çadır vardı. İçine girip orasını burasını karıştırdım...


İçerde çamaşır makinesi, fırın falan vardı. Hepsiyle oynadım. Ben, bu çadırı çok sevdim. Ama çok büyük olduğu için almadı annem. Evde gereksiz bir sürü şey var aslında, koltuklar, sehpalar falan. Onları çıkarıp bu çadırı kurabilirdik salona. Annem, bu fikrime hiç sıcak bakmadı nedense...

Sonra bir tren keşfettik. Bindik Alev teyzemle, çuf çuf diye gezdik...

Derken benim karnım acıktı...

Alev teyzemle lahmacun diye bir şey yedik. Ben, pek sevdim lahmacunu...

Pazar günü de teyzemin doğumgünü kutladık. Ben, yine yardım ettim mumların söndürülmesine. Teyzeciğim doğumgünün kutlu olsun...

Bu arada çok güzel oyuncaklar aldı annem bana. Kocaman bir mutfak setiyle bir sürpriz... Sürprizin fotoğraflarını çekip buraya koyacağız. Şimdi mutfak setimizle mamalar pişirip yiyoruz. Efe bile benim yemeklerimden yemeye başladı...

1 yorum:

KUMRALADA dedi ki...

ŞOK ! ELİF ADA HANGİ ÜNLÜYE BENZİYOR ?

Müthiş benzerliği ortaya çıkardık! Görünce şaşıracaksınız !!

ÇOK YAKINDAAA ...