10 Ocak 2009 Cumartesi

teyzelerimle alışverişte

Teyzelerimle alışverişe çıktım geçenlerde. Haydi kızlar dedim atlayın arabaya biraz gezelim. Arabayı ben kullandım:)

Alışveriş merkezini süslemişlerdi. Her yerde pırıl pırıl süsler, balonlar vardı... Teyzelerimle onlara baktık.

Alışverişten sonra bir yerlerde oturup bir şeyler yedik. Ben, bu oturup yemek yeme işini pek sevmiyorum. Karnım hemencecik doyduğu için kalkıp gezmeye devam etmek istiyorum. Ama bizimkiler, oturdukları yerden kalkamıyorlar bir türlü.

Bizimkileri zorla oturdukları yerden kaldırdıktan sonra bir de ne görelim balerin ablalar dans ediyorlar. Hemen koşup gittim yanlarına. Ortada boş bir yer vardı. Ben, oraya çıktım. Balerin ablalar benim çevremde döndüler.

Sonra ben de dansettim biraz. Bir iki figür de ben gösterdim seyircilere. Uykum olmasaydı en çok alkışı ben alırdım...

Hiç yorum yok: