5 Şubat 2009 Perşembe

bilgisayar ne sayar?

Bizim ev, ilginç şeylerle dolu. Mutfaktaki çalışmalarımın ardından şimdi de çalışma odasını kurcalamaya başladım.

İşte bu odanın sürprizi: bilgisayar. Ne sayıyor nasıl sayıyor henüz çözemedim ama içinde bir sürü resim var. Bebeler, hav havlar, başka bir sürü şey... Beki onları sayıyordur.

Bilgisayar nasıl açılır, monitörün düğmesine nasıl basılır bir de fare nasıl tutulur hepsini bakıp öğrendim. Artık kendi sayfamı kendim düzenleyebilirim. Hatta bana yorum yazan olursa bizzat kendim cevap vereceğim...

Bu arada sevdiğim resimlere, yani bebelerle hav havlara monitörden öpücük göndermeyi de ihmal etmiyorum... Yalnız monitörün camı, bazen sırf parmak izi ve öpücük oluyor hiç birşey görünmüyor. Bu annem de sık sık silmiyor ki çalışmalarıma devam edebileyim:)

2 yorum:

alev dedi ki...

bilgisayar bebişim, senin gibi bıcırık bebeler oynasın diye icat olmuş kocaman telli bir oyuncaktır. istediğin gibi oynayıp bozup üstünede kahkahalarla gülebilirsin. iki kuralı unutma: annene çaktırma ve teyzeni ele verme

elif ada dedi ki...

Alev teyzeciğim bak söz verdiğim gibi bizzat ben yazıyorum: seni hiç ele verir miyim? Ama ben seni ele vermesem de anneannemle annem anlarlar. Çünkü bana böyle şeyleri bir tek sen öğretiyorsun. Seni öpüyorum kocaman :)
Elif Ada