19 Şubat 2009 Perşembe

büyüdüm ben, koca kız oldum şimdiden

Biliyor musunuz ben büyüdüm de koca kız oldum. Artık bütün gece aralıksız uyuyabiliyorum uyanmadan. Son iki gece annemi şaşırtıp hiç uyanmadan uyudum...

Ah bir de yemeklerini güzelce yesen diyor annem. Şimdilik bu konuda yorum yapmayacağım...:) Resimde görüldüğü üzere konuşmak istenmediğinde gözler hemen aşağı indirilir.

Not: Bu arada dün benim canım teyzemle biricik Efemizin doğumgünüydü. Annem, gece nöbetçisi olduğu için kutlamayı sonra yapacağız. Bu kez de teyzemle Efe'ye yardım edeceğim mumları söndürmeleri için. İyi ki ben varım da yardım ediyorum mumların söndürülmesine. Ben yokken ne yapıyorlarmış hiç bilmem. İyi ki doğdun Alev teyzeciğim, iyi ki varsın Efemiz...Sizlere sahip olduğum için çok şanslı bir bebeyim ben...

1 yorum:

alev dedi ki...

sende iyiki varsın günümün ışığı....