27 Şubat 2009 Cuma

oyun hayattır

Aslında baya yoğun bir gündü bugün. Öğlen Alev teyzem beni gezmeye götürdü. Trenlere bindik, salıncaklarda sallandık, kovalamaca ve saklambaç oynadık. Sonra eve geldim, annem işten dönmüştü. İki saat uyuyup kendime geldim ki annemle oynayabileyim.

Annemle oynadık oynadık, evin her yerini dağıttık. Hatta suyla oynayıp üstümüzü bile ıslattık. O yüzden annem, üzerimi değiştirip gece tulumumu giydirdi.

Sonra gene oynadık. Yemek takımımı çıkardık, evdeki herkese çay, kahve bir de kek pişirdik...

Bu boncuklar var ya, onlar aslında spagetti. Yani masuscuktan:)

Bu top da çaydanlığa girmiyor ki pişireyim...

Neyse sonra tahta boncuklarımı çıkardık, ipe dizip kendimize kolye falan yaptık. Bir de bu hayvanların üzerindeki deliklerden ip geçirmece oyunu vardı. Ama ben, ipleri boynuma doladım. Çok kokoş olduğum için kendime rengarenk kolyeler yaptım.

Hımm bunlar da benim mee çoraplarım. Çok güzeller değil mi. Ama aldığımız yerde sadece bir tane vardı, o da benim ayacıklarıma göreydi. Yani boş yere aramayın almak için. Hiç bulamazsınız benim meelerimden...

1 yorum:

KUMRALADA dedi ki...

Bişey söyliyimmi, o çoraptan benim de var Elifcim :), gıcıklık gibi oldu ama en azından aynı tarzı seviyoruz,ortak bi yanımız var diye düşünüp mutlu olabiliriz:) Buarada ilk fotoğrafındaki bakışlarından çok etkilendiğimi :)) ve çam ağacı işlemeli tulumunu da çok beğendiğimi eklemeden geçemicem...