15 Mart 2009 Pazar

ada sultan

Bakın sultan oldum ben. Kıyafetim ne kadar güzel değil mi? Bu haftasonu İlker dayımla Zatiye ablam nişanlandılar. Annemin dediğine göre birbirlerine yüzük takmışlar. Ama yüzüklerini takmak için taa Bursa diye bir yere gittiler. Biz de annemle gidecektik ama ben biraz hastalanınca gidemedik. İşte bu sultan kıyafetini Alev teyzemle Arzu teyzem bana Bursa'dan getirdiler.

Kıyafetimi giyince hemen bir fırça kapıp saçlarımı taradım. Eh sultan olmak için bakımlı olmak gerek değil mi?


Bu da kıyafetimin arkadan görünüşü. Önü ayrı güzel arkası ayrı güzel canım. Ama tabi bana da ayrı bir yakıştı. Şu ensemin güzelliğine bir bakar mısınız? Sultan kıyafetimin bir büstiyeri ile bir de şalvarı var. Bu sultan kıyafetimi giyip Bursa'ya gideceğim ben. Ama şimdi değil, Haziran'da. O zaman Zatiye abla için kına gecesi diye birşey yapacaklarmış. Ona katılacağım gecenin sultanı olarak...


Bu da sultan pozum Alev teyzemle. Pek ciddiyim. Çünkü sultanlar ciddi olur. Yani herhalde öyledir çünkü kimse daha önce bir sultan görmemiş. Ben, onların gördüğü ilk sultanım: Ada Sultan....

1 yorum:

Güneş dedi ki...

Ada Sultana kocaman bir maşallah ve hoşgeldiniz grubumuza....