15 Mart 2009 Pazar

evim evim güzel evim

İşte benim güzeller güzeli evim... Aslında çadırdan bir ev bu. Ama pencereleri, kapısı, bacası herşeyi tamam. Her yerinde güller var evimin. Çok ama çok güzel. Hani daha önceden yazmıştım bu evi ne kadar beğendiğimi... İşte benim biricik Alev teyzem, hemen aldı bana. Ben de çok mutlu oldum... Şimdi hiç çıkmıyorum içinden.

İşte evimin içi. Alev teyzem, yumuşacık oturayım diye yumuş yumuş bir halıyla bu sevimli minderleri de aldı. Bir de fırınım var. Fırınım resimde çıkmamış. Gelip konuğum olursanız size kek pişiririm...

Bu da güzel evimin yandan görünüşü... Şimdi annem bana musluk setini alacak. Bir de rengarenk sandalyemle masam var ama halılarımla minderlerim güzel görünsün diye onları çıkarıp da resim çektik. Haydi gelip konuğum olun. Güzel evimde size mamişler pişireyim...

Hiç yorum yok: