26 Nisan 2009 Pazar

bir küçük su perisi

Bu haftasonu annemin doğumgünü vardı. Biz de kız kıza bir kutlama için teyzelerim, anneannem, annemle ben Kızılcahamam diye bir yerde otele gittik. Ben otele gidene kadar uyumadım. Yolun, güneşin, baharın keyfini çıkardım. Arzu teyzem ve annemle kitaplarıma baktık, şarkılar söyledik. Mambili yedik. Alev teyzem, bana yol kenarındaki möööleri gösterdi. Mamişlerini yiyip, geziniyorlarmış...

Derken otele geldik. Hemen mayolarımızı giydik, bornozlarımızı üzerimize geçirdik...

Hoop havuza atladık çup diye. Ben, hayatımda ilk kez bu kadar çok suyu bir arada gördüm. Annem dedi ki bu yaz denize gidecekmişiz, orada çok daha fazla su varmış. Göreceğiz bakalım.

Alev teyzemle yüzdüm, yüzdüm. Bana yoldan sarı bir simit almıştık, ama ben yüzmeyi tercih ettim. Simit neymiş canım, kulaç atmak varken...

Alev teyzem bana ayaklarımı nasıl çırpacağımı öğretti, ayaklarımı ellerimi şap şap vurdum suya, oraya buraya su sıçrattım. Evde böyle suyla oynayamıyordum ortalık ıslanır diye. Burada her yer ıslaktı zaten o yüzden doya doya oynadım...

Havuzda başka bebekler de vardı, onlarla da tanıştım...

Teyzelerimle top oynadım, bebeklerimi yüzdürdüm, kendim de yüzdüm, eğlendim...

Su insanı pek yoruyor. Biz de odamıza çıktık, mışıl mışıl uyuduk... Rüyamda hala suyun içinde ellerimi çırpıyordum...

Otelimiz, çok güzel bir ormanın içindeydi. Biz de ormanda yürüyüşe çıktık temiz hava alalım diye... Bizimkiler yürüdü. Ben, arabamda, battaniyemin altında keyif yaptım... Kedilere gel pisi pisi pisi dedim, ama gelmediler.

İşte teyzelerimle anneannem...

Sonra gene havuza atladık çup diye. Su sıcacıktı. Bebeğimi de getirdim bu sefer o da yüzsün diye...

Çok ama çok eğlendim....
Bir de özel banyolar vardı kaplıcada. Bir odanın içinde biraz daha küçük havuzlar vardı. Biz oraya da gittik. Odamızın adı Fesleğen'di. Pek sevdim ismini. Bebeğimi yıkadım, ördeklerimi yüzdürdüm. Jakuziyi çalıştırınca çıkan köpükleri yakalamaya çalıştım...

Hiç sudan çıkasım yoktu. Şu sırtımın güzelliğine bir bakın. Bu kaplıca pek iyi geldi bana canım...

Yüzüm parladı, gözlerim ışıldadı... Anneannemin eklem ağrıları da geçmiş.

Otelde de pek meşhur oldum zaten. Herkes adımı öğrenmişti. Amcalarla, teyzelerle biraz sohbet ettim, akşam yemeğinde başka bebelerle tanıştım. Pembe mayomla, bonemle, bornozumla çok şıktım. Bir küçük su perisi oldum. Ve çok güzel bir haftasonu geçirdim...

3 yorum:

banu dedi ki...

tam su perisi olmuş :) çok tatlı... Ada'yı bir gördük tadı damağımızda kaldı... En kısa surede gorusmek uzere :)

ZeyNes dedi ki...

Umur gercekten ilk bulusmanın tadı bizimde damagımızda kaldı. Cok guzel bir tatil yapmışsınız..Ben de bir haftasonu gidelim istiyorum kızla Kızılcahamam'a. Hangi otelde kaldınız, memnun kaldınız mı bana bir mail atar mısın canım. Minik su perisini operiz.

elif ada dedi ki...

Merhaba Banu,
Biz de sizi ozledik. Blog yarismasi icin Miracigimiza kocaman bir oy gonderdik. Siz, bizim sampiyonumuzsunuz. Sevgiler...

Merhaba Neslihan,
Hemen sana bir mail gonderiyorum. Daha once sana Zeynep'in bir fotografini gondermistim umarim almissindir.
Sevgiler...
Umur - Ada