24 Nisan 2009 Cuma

bugün 23 nisan neşe doluyor insan

Annem dedi ki bugün 23 Nisan... Atatürk'ün çocuklara armağanı... Aslında içim neşe dolacaktı ama olmadı :) Neden derseniz köpek dişlerim çıkıyor. O yüzden betim bu aralar.
Resimdeki gözyaşına bakıp ağladığımı sanmayın, o kadar da bet değilim canım.
Pek duygulandım o yüzden dermişim, siz ona da inanmayın.

Annemle, 23 Nisan kutlamalarına gittik evimizin yanındaki okula. Ama ben, sabah kuşluk vakti kalkıp sonra da öğleye kadar uyuyunca kutlamaları kaçırdık tabi. Olsun, gene de gittik okulun bahçesine. Belki fırsat olur da oynarım diye yeni kovamı da götürdüm yanımızda. Pek kalabalıktı okul, bir sürü çocuk vardı. Hatta bir abla bana bayrak verdi sallamam için.

Resme bakıp aldanmayın güneşe, hava pek soğuktu. Hatta öyle üşüdük ki benim gözümden yaş geldi :) İşte ilk 23 Nisan'ımı böyle biraz bet, biraz üşüyerek kutladık. Napalım bu yıl böyle oldu. İnşallah gelecek yıl acısını çıkarırız dedi annem. Nasıl olsa gelecek yıl bütün dişlerim çıkmış olacak. Hem, Atatürk'e de götürecek annem beni havalar biraz düzelince. Evi bize çok yakınmış, hatta komşumuzmuş. Çiçekler götüreceğiz ona, ben de kocaman bir öpücük vereceğim bize 23 Nisan'ı armağan ettiği için...
Not: Bu kez resimlerimi annemin iş arkadaşı Ali amca çekti. Ali amca pek güzel çıkmışım teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: