20 Nisan 2009 Pazartesi

hayvanat bahçesi

Ben, bugün çok ama çok eğlendim. Teyzem, gelip anneannemle beni hayvanat bahçesine götürdü. Meğer hayvanat bahçesi pek eğlenceli bir yermiş... Teyzem bana aslanları, zürafayı, maymunları ve atları gösterdi. Maymunlara mamiş verdik onlar da hapur hupur yediler.

Sonra üçümüz faytona bindik. Pembiş perdeleri olan arabamızın önünde bir at vardı. Bizi dıgıdık dıgıdık o gezdirdi. Atın sahibi amca da deh deh dedi ata. Ben, çok sevdim bu faytonu.

Alev teyzeme sarıldım, faytonun keyfini çıkardım...

Sonra ayıları gördük...

Korkmayın bunlar gerçek köpekbalığı dişi değil. Hepsi masuscuktan...

Hayvanat bahçesinde havhavlar da vardı. Ama Efe ile Maya gibi istedikleri yere gidemiyorlardı. Biz onlara böyle tellerin arkasından baktık. Tabii ben de onları sevip sıkıştıramadım.

Ama benim en çok hoşuma giden kocaman kocaman balıklardı. Yani anneannemin de bir akvaryumu var, ama böyle balıkları yok. Bunlar neredeyse benim kadar canım. Teyzemle balıklara gel bili bili yaptık.

Benim de akvaryuma atlayıp onlarla yüzesim geldi....

Görememişse diye teyzeme akvaryumdaki bütün balıkları bir bir gösterdim...

Hımm bir de yılanlar vardı hayvanat bahçesinde. Tısss diye geziniyorlardı.

Derken acıktık tabi. Alev teyzem bana köfteyle patates ısmarladı. Mamişlerimizi yedik. Çocuk bahçesindeki kaydıraktan kaydık.
Bugün hayatımın en eğlenceli günüydü....

2 yorum:

alev dedi ki...

kuzum benim hayat seninle daha bi güzelleşti.inşallah her günün en az bugün kadar güzel geçer.

elif ada dedi ki...

canım teyzeciğim, senin gibi bir teyzem olduğun için ben çok şanslıyım. sana bazen kötü davransam da aslında çok sevdiğimden canım... iyi ki varsın teyzeciğim.