10 Mayıs 2009 Pazar

bugün anneler günü

Bugün anneler günü. Geçen yıl bebek olduğum için annemin anneler gününü kutlayamamıştım. Bu yıl büyüdüm, anneme kocaman bir öpücükle kocaman bir kucak verdim. Hem artık anne de diyebiliyorum. Annem dedi ki bunlar en büyük armağanmış...

İşte benim annelerim. Ben çok şanslıyım. Annemden başka iki teyzemle bir de anneannem var. Bugün herkes bize geldi kahvaltıya. Annemle ben mambili hazırladık onlara. Sonra bizim ailenin kızları toplanıp bu pozu verdik. Mayamız bile var fotoğrafta ne de olsa o da bizden.

Annem bana yeni elbisemi giydirdi. Çok güzel oldum. Teyzelerimle oynadım, biraz ıspanaklı börek biraz da kurabiye yedim.

Sonra şebeklik yaptım biraz herkesi güldürmek için. Teyzemin kolyesini kapıp, ınn ınn yaptım.

Sonra da hep birlikte büyükanneme gittik, güzel yanaklarından öpüp onun da anneler gününü kutladık.
Buradan tüm annelere kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum... Umarım sevdikleriyle birlikte, nice mutlu, sağlıklı ve barış dolu anneler günü kutlarlar...
Bir de izin vereceğini düşünerek Bekir Çoşkun amcanın bugün yazdığı yazıdan bir parçayı buraya alıntı yapmak istiyorum. Annem, bazen onun yazılarını okuyor bana çünkü o da tıpkı benim gibi hayvanları, çiçekleri, tüm canlıları çok seviyor:
"Öbür canlıların duyguları da bizim duygularımız gibidir. Bir kedinin, bir atın, bir saksağanın, bir serçenin, bir köpeğin, bir karacanın, bir sincabın...
Hüzünleri ve sevinçleri vardır...
Ve tıpkı bizim gibi acıları...
Canları yandığında tıpkı bizim gibi ağlayışları ondandır...
Annelerini kaybettiklerinde ya da yavruları ellerinden alındığında çığlıklar atarlar, bizim annelerimizden ne farkları var?..
Bugün Anneler Günü...
Yeryüzünün en yüce duygusudur annelik... Ben tüm uygarlığın annelerin eseri ve öğretisi olduğunu düşünürüm.
Ama eksiktir uygarlığımız...
Annelerin çocuklarına tüm canlılara merhamet göstermeyi... Tüm canlıların aynı olduğunu öğretmelerini diliyorum...
Bunu sadece anneler yapabilir...
Ve bütün anneler aynıdır...
Bir anne ağladığında yüreğindeki o annelik çığlık attığında, annedir o ne farkı var?
Kutlu olsun, bugün Anneler Günü..."
Posted by Picasa

1 yorum:

Sermin dedi ki...

biz de senin annler gününü kutluyoruz . sevgiler.