21 Mayıs 2009 Perşembe

arkadaşlık

Gecen hafta sonu arkadaslarimla birlikte hayvanat bahçesine gitmiştik ya. Neslihan teyzeciğim, anneme çektiği bu fotoğrafları gönderdi. Biz de annemle onları buraya ekleyelim dedik

Zeynep benden iki aycık küçük ya, ben bir baktım tişörtünün çıtçıtları açılmış. Üşütür falan ne olur ne olmaz diye çıtçıtlarını hemen kapattım.

Arkadaşlık budur işte. Henüz iki yaşına bile gelmemiş olsak da, birbirimizi koruyup kollamamız lazım. Umarım büyüklerimiz bizim küçücük yüreklerimizdeki kocaman sevgilerden ders alırlar. O zaman herşey çok daha güzel olur...

2 yorum:

ZeyNes dedi ki...

Hep böyle tertemiz,sevgi dolu kalın Adacım.Umarım büyüyünce de böyle iyi arkadaş olursunuz:)

elif ada dedi ki...

Neslihan,
Ben de ayni şeyi çok istiyorum. Bu kadar küçükken dost olmayı öğrenip sonra birlikte büyümelerini. Zeynep'i öp bizim için
Umur & Ada