2 Mayıs 2009 Cumartesi

bir dostluk öyküsü: ikinci buluşma




Bugün, Montessori oyun grubundan arkadaşlarımla ikinci kez buluştuk. Bu kez Banu teyzenin evine gittik. Gitmeden önce çicekler aldık Banu teyze ile Mira için. Ben, yol boyu çiçekleri kokladım. Banu teyze çok sevdi çiçeklerini. Ben de onu ve Mira'yı çok sevdim.

Biz ilk konuklardık. Bizden hemen sonra Çiğdem teyzeyle Selin, Neslihan teyzeyle Zeynep geldiler. Bütün kızlar toplandık, toplandık diye şarkı söyledik...

Mira'nın bir sürü oyuncağı vardı. Bazılarını seçip onlarla oynadık.

Bayaa bir şamata yaptık, ortalığı epey dağıttık...

Çok ama çok eğlendim...

Kızlarla oynadık...

Ben, bir ara Mira'nın koltuğuna oturup kitaplara baktım... Bu arada Selin ile Zeynep bana Ada dediler. İlk kez arkadaşlarım adımı söylüyor. Ben henüz onlarınkini söyleyemiyorum. Ama yakında öğreneceğim...
Neslihan teyze bize kitaptaki hayvanları gösterdi. Bazılarının seslerini taklit ettik: Meeee, möööö...
Sonra bahçeye çıktık. Aslında hava biraz serindi ama bahçe çoook güzeldi.

Mira ile elele tutuştuk, bahçede gezindik.

Selin, artık ayakta durabiliyor. Sanırım gelecek buluşmamızda o da elimizden tutup bizimle gezecek...

Bahçede gezerken bir yandan da mambili yedik. Herşey çok lezzetiydi. Sonra içeride mama yemeye devam ettik....

Bahçede heykeller de vardı. Bu kaplumbağa heykeliyle

bu köpek heykelini çok sevdim. Sonra bir ara Banu teyzenin köpeği Pepper da katıldı aramıza. Ona da mamiş verdim ellerimle. Biz bahçedeyken Çınarla annesi Sermin teyze de geldiler. Onların fotoğraflarını çekemediğimizden buraya ekleyemedik. Ama gelecek hafta hava güzel olursa yine buluşacağız. Belki o zaman herkesin fotoğrafını çekebiliriz.
Öyle eğlendim ve öyle yoruldum ki dönüş yolunda uyuyakaldım...

4 yorum:

banu dedi ki...

Ada'cım... iyi geldiniz. günümüzü güzelleştirdiniz. Mira ile el ele bahçeye çıkmanızı hiç unutmayacağım.
Sevgiler,

elif ada dedi ki...

Banu'cugum,
Asil sen bizim günümüzü guzelleştirdin. Herşey için binlerce teşekkürler.
O sahneyi ben de hic unutmayacagim. Umarim hep boyle arkadas olacak birlikte büyüyecekler...
Sevgiler

ZeyNes dedi ki...

Cok tatliydilar...Sizi tanidigimiz icin cok mutluyuz:)

Güneş dedi ki...

Ne güzel :)