14 Mayıs 2009 Perşembe

kızlar toplantısı

Geçen hafta Cumartesi günü biz yine Banu teyze ile Mira'nın evine konuk olduk. Banu teyze, hava güzel, bahçemiz de yemyeşil, haydi gelin oynayalım dedi bize. Bu kez sadece kızlar vardı: Mira, Selin, Zeynep bir de ben...

Bahçe, çok güzeldi. Banu teyze bize bahçede çok güzel bir piknik masası hazırlamıştı. Çiğdem teyzenin peynirli keki, Neslihan teyzenin mercimekli salatası benim annemin de havuçlu keki ile kurabiyeleri vardı. Biliyor musunuz bebek kurabiyeleri yaparken anneme yardım ettim ben. Üzümden gözleriyle burnuşlarını ben yaptım...

Çatalımı takıp keke hapur hupur yedim. Açık hava, arkadaşlar insanın iştahını açıyor. Herşeyin tadına baktım. Hepsi de çok hoşuma gitti. Ellerinize sağlık Çiğdem ve Neslihan teyzeciğim...

Hepimiz tabaklarımızı silip süpürdük. Hatta birbirimizin tabaklarını da kontrol ettik ki birşey kaldıysa hemen yutalım diye...

Banu teyze, bizim için oyunlar hazırlamıştı. İşte tünelimiz. Önce Selin ile Mira denediler tünelden geçmeyi.

Sonra ben girdim...
Birbirimizin ardı sıra tünelden geçtik. Bazen birimiz bir uçtan diğerimiz öteki uçtan girip ortada karşılaştık köprüdeki iki inatçı keçi gibi.

Çok ama çok eğlendik...

Yemyeşil bahçede doyasıya koştum oraya buraya. Ne düdüt arabalar vardı dikkat etmemiz gereken ne de başka insanlar. Bahçede bir biz vardık. Keşke bizim de bahçemiz olsa... Anne biz de bir bahçe alalım mı?

Derken Banu teyze, başka bir oyun hazırladı bizim için. Fimo hamurlarında çok güzel, rengarenk balıklar yapmıştı. Mavi bir kilimden deniz yapıp balıkları üzerine koydu. Hepimize de uçlarında mıknatıs olan oltalar verdi. Sonra da bize oltaları nasıl kullanacağımızı gösterdi. Ama biz, balıkları oltayla yakalamak yerine ellerimizle toplayıp oraya buraya kaçıştık. Mira, balıklarının darmadağın olduğunu görünce çok üzüldü. Biz de o üzülmesin diye balıkları bir sepete koyup geri getirdik, çünkü biz arkadaşız. Birimiz üzülünce hepimiz üzülürüz...

Müzik aletleriyle gürültü yaptık...

Sonra bahçeye kocaman bir sokak köpeği geldi. Hemen yanına koşup cici yaptım ona. Tüylerini okşadım. O da yatıp göbüşünü açtı okşamamız için. Karnı açtır diye kurabiye de verdim ona. Çok tatlı bir köpekti.
Banu teyze sayesinde çok güzel bir Cumartesi günü geçirdim. Doyasıya eğlendim, çok da yoruldum. Dönerken de uyuyakaldım annemin kucağında...

1 yorum:

ZeyNes dedi ki...

Ne kadar eglenmistik degil mi:=)Birbirlerinden yemek kapmaları, fimo balıklarını kaçırmaları unutulmaz anılardan oldu bizim icin...su damlamızı operim