21 Mayıs 2009 Perşembe

yeni koltuğum

Annem, bazen haftasonları da çalışıyor. Bunun tek bir iyi yanı var: Haftasonları çalıştığında haftaiçi iki gün evde benimle oluyor. Biz de anne kız, bütün gün oynuyoruz, boğuşuyoruz, çılgınlıklar yapıyoruz...
İşte annemle bütün günümüzü oynayarak geçirdikten sonra babam gelince bana bu koltuğu almaya gittik. Çok güzel değil mi? Üzerinde minik minik tavşanlar var, hem de tam bana göre minicik.

Ben, koltuğumu çok sevdim. Artık hep koltuğumda oturuyorum. Öteki koltuklar pek büyüktü benim için... Oturabilmek için önce tırmanmak gerekiyordu canım...

Koltuğumu aldıktan sonra Alev teyzemle buluşup bana bir de ayakkabı almaya gittik bugün. Ayakkabım da çok güzel. Alev teyzemle seçtik. Önce birkaç ayakkabı beğendik. Sonra ben hepsini birer birer denedim. Kalkıp yürüdüm, aynadan baktım. Sonra hangisini beğendin Ada deyince hemen gösterdim. Böylece ilk kez ayakkabımı ben kendim seçmiş oldum. Bir de bu oyuncakları aldık: Kayıp balık Nemo ile, sevimli salyangoz. Şu salyangozumun kocaman kocaman gözlerine bakın. Pek şeker değil mi? Yerim onu ben. Eve döndüğümüzde pek yorgundum, ayakkabılarımla poz veremedim. Hemen pijamalarımı giyip, uyumaya gittim.... Salyangozumla birlikte tabii...

video
İşte bu da benim sallanan koltuğum. Anneannemle teyzem taa uzaklardan bir yerden alıp getirdiler. Annemle babam da yaptılar. Yalnız henüz düzgünce oturup sallanmayı başarabilmiş değilim, çünkü bacaklarım yere değmiyor oturunca. Kısa kalıyorlar. Ben de böyle sallanıyorum şimdilik...

5 yorum:

KUMRALADA dedi ki...

Yep yeni yazılar eklenmiş,minnie, sultan, taksi söförü, gelin olduktan sonra şimdi de HAPPY RABBIT BABY olmuşuz!! :) Bir bebek 1.5 yıla anca bu kadar şey sığdırabilir :))

KUMRALADA dedi ki...

Yep yeni yazılar eklenmiş,minnie, sultan, taksi söförü, gelin olduktan sonra şimdi de HAPPY RABBIT BABY olmuşuz!! :) Bir bebek 1.5 yıla anca bu kadar şey sığdırabilir :))

ZeyNes dedi ki...

Su damlamız güle güle, iyi günlerde kullansın yeni cicilerini:=) Ne kadar mutlu oldugu burdan bile anlaşılıyor.

Alya'nın Esra'sı dedi ki...

Merhaba, bizde size geldik,ekledik sizi.. bizden daha tecrübelisiniz bu konuda.zaman zaman size danışırım artık..bazen napsam acaba diye düşündüğüm şeyler olabiliyor alya ve maya konusunda.. bizde tanımayı çok isteriz.. istanbul ankara nasıl olur bilemem ama kısmet belli mi olur..
Mayanın, alyanın gelişimde çok faydsası oldu.. en basitinden şimdiye dek hiç tv izlemedi alya.. hep maya ile meşgul.. paylaşmayı şimdiden öğeniyor.. oyuncaklarını yemeğini.. bunlar çok güzel şeyler.. sevgi dolu büyüyorlar..
öptük sizleri.. ayrıca patiledik..

elif ada dedi ki...

Hoşgeldiniz Alya, Esra ve tabii Maya,
Kimseyi dinlemeyip Ada'nin Efe ve Maya ile birlikte buyumesine izin verdigim icin hic pisman olmadim. Ada simdi Efe ve Maya diye sesleniyor onlara. Ilk onlarin adini ogrendi. Onlari eliyle beslerken gorunce cok ama cok mutlu oluyorum ben. Biz de size kocaman opucukler gonderiyoruz...
Umur & Ada & Efe & Maya