2 Haziran 2009 Salı

ada pilav yiyor


video

Biliyor musunuz annemle ben, haftasonu çok hastaydık. Öyle hastaydım ki canım birşey yemek istemedi. Şimdi iyiyim, hatta iştahım da açıldı. Annem de bana tavuklu pilav yaptı. Tavuklu pilav benim favori yemeğim. Hele de içinde bezelye ve havuç varsa. Önce güzelce bezelyeleri tek tek seçip yedim sonra da pilavımla tavuğumu. Yanında da portakal suyu. Pek güzel olmuştu...Pilav da böyle yenir canım. Kalan pirinç tanelerini de parmaklarımla yedim. Biraz ortalık battı ama ne yapalım. Zaten ben temizlemiyorum ki. Bu arada iştahsız bebeler, annem dedi ki insan sonra herşeyi yemek istiyormuş ama yiyemiyormuş. Onun için şimdi yiyebilirken herşeyi yiyin. Afiyet olsun efendim...

video

3 yorum:

Alya'nın Esra'sı dedi ki...

bu nasıl pilav yemek böyle..harika ya... bizimkide bayıyor tabak yalamaya.. bu arada en son klip görüntülenmiyor (sokak köpekli olan)..merak ettim..

elif ada dedi ki...

Merhaba Esra,
Yukaridaki klip Youtube'da. Tabii acilamadigi icin burada bos gorunuyor. Adresi soyle:
http://www.youtube.com/watch?v=0RIHkBLlcfE
Buradan izleyebilirsin. Tesekkurler...

şebnem emel özdamar adabük dedi ki...

ben son zamanlarda hiç bu kadar keyfli bişey izlememiştim ; e annesi niye az yaptın ki sen de çocuğun pilavını !