27 Haziran 2009 Cumartesi

bir su damlası

Biz bu Cuma günü bütün aile, İlker ağbimin düğünündeydik. Herkes çok heyecanlıydı. Acayip bir telaş vardı. Niye bu kadar telaşlandılar ben hiç anlamadım...
Bu benim bir düğüne ikinci kez gidişim. İlki, Gülce ablamın düğünüydü ama ben çok minik olduğum için hatırlamıyorum. Zaten o kadar çok ağlamışım ki annemle babam beni alıp kaçmışlar hemen. Artık büyüdüm tabii... Öyle ağlamıyorum hiç. Hem bu kez baş nedimeydim. Nasıl güzel olmuş muyum? Gerçekten su damlasına benzemiş miyim :)

Annem söz verdiği gibi bana çiçekli bir taç yaptırdı. Düğünden bir gün önce bana taç yapacak birilerini bulmuş. Ama sonra bir de ne görelim hiç onun dediği gibi yapmamışlar tacımı. Annem de o fazladan ekledikleri herşeyi kesti de ben de gonca güllerden tacımı takabildim...

İlker ağbimle Zatiye ablam, harika görünüyorlardı. İkisi de çok mutluydu. Bütün gece dansettiler, çılgınca eğlendiler. Bu arada damadın şahidi kimdi bilin bakalım. Hayır ben değildim tabii ki, daha imza bile atamıyorum ben. Şahit dedemdi. Dedem evet dedi de bizimkiler evlenebildiler.

Dedemle bütün gece birlikteydik. Bana kavalyelik yaptı. Birlikte dans ettik.

İşte benim büyük teyzemle, büyük dayım.

Alev teyzem, her zamanki gibi çok güzeldi. Biz teyze yeğen, dans ettik çok eğlendik...

Babamla da dans ettim. Geçen sefer de babam benimle dans etmek istemiş ama edememiş. Bu sefer acısını çıkardık baba kız.

Düğünün yapıldığı yerin bir de bahçesi vardı. Bahçede bir palyoça bana balonlar verdi. Haydi gel birlikte oynayalım dedi ama ben kendisini pek tutmadım. Onun için sadece balonları aldım. Çok rahat bir salıncak vardı bahçede. Alev teyzemle, güzel güzel sallandık.

Arzu teyzemle Nihat eniştem de geldiler bahçeye. Hava çok güzeldi. Hem içerisi gibi gürültülü de değildi.
Derken Alper ağbiyle Gülce ablam da dışarı çıktılar. Hepimiz sallanıp çok eğlendik. Bu kocaman balık, kuyruğunu sallayıp şarkı söylüyor. Çok sevdim ben onu. Bahçedeki bir ablanındı ama oynayayım diye bana verdi...

Alev teyzem, bütün gün ordan oraya koşturduğu için çok yorulmuştu. Ben de içerdeki kalabalıkla gürültüden hiç hoşlanmadım. Biraz dinlendik bahçedeki salıncakta...

Ben bir ara bisiklete bile bindim... Oradaki çocuklarla oynadım biraz. Oraya buraya koşturdum. Bana kalsa hiç içeri girmeyecektim tekrar ama...

Sonra geri döndük salona. Anneannem ve dedemle biraz mamiş yedim....

Alev teyzem, çok güzeldi, anneannem de öyle...

Büyükannem bile oradaydı...İlker ağbim evlendiği için çok mutlu oldu...

İşte anneannemle dedem...

Herkes çok mutluydu aslında. Uzakta yaşayan, çoktandır görmediğimiz insanlar gelmişti. Biraz yorucu oluyor ama sevdiklerimizi birarada görmek güzel birşey. Bülent amcam, İstanbul'dan geldi mesela. Bana da çok güzel bir hediye getirdi.

Çok eğlendik, herkes dans etti, birbiriyle sohbet etti...

Annem, hiç durmadan fotoğraf çekti. Sayfama koyalım diye. Herkes de ona poz verdi gülümseyerek. Ama tabi en çok benim fotoğrafımı çekti minik su damlam diye. Bir sürü insanla tanıştım.
Yeni bir rekor kırıp saat 11.30'a kadar ayakta kaldım. Hiç yaramazlık, betlik yapmadım. Eve gelir gelmez sütümü içtim. Sonrasını hatırlamıyorum pek, yumuşacık yatağımda uyuyakalmışım...

1 yorum:

ZeyNes dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş su damlamız..Tacı ve elbisesi çok yakışmış miniğime!