14 Haziran 2009 Pazar

haftasonu kızlar buluşması

Ben, artık arkadaşlarımla hemen her hafta birlikteyim. Geçen hafta pisilerle köpüşleri seyrettikten sonra bu hafta da Çıtır Simit'te kahvaltıya gittik. Biz dört kafadar, bu sefer çok eğlendik...

Çıtır Simit'in çok güzel bir bahçesi vardı. Bahçede bir sürü tavuk, kuş, köprüler ve hatta minik minik dereler vardı...

Topladığım çiçekleri köprüye çıkıp aşağıdaki suya bırakmak çok hoşuma gitti.

İşte bu köprüyü çok sevdim ben...

Sonra Mira da geldi yanıma...

Yeşil çimenlerde oraya buraya koşturup durduk... Sonra minik çakıl taşlarını toplayıp onları da suya attık. Çop çop diye ses çıkardılar...

Tavuskuşunu yakalamaya çalıştık,

Tavukları köşeye sıkıştırdık,

Parmaklıkların ardından köpüşleri sevmeye çalıştık...

Annelerimiz bize birşeyler yedirmeye çalıştı. Biraz üzüm biraz kiraz yeyip bu sefer de oyun parkına koştuk. Mira ile ben, tahterevalliye bindik. Zeynep ile kaydıraktan kaydık. Biraz sallandık...
En akıllı uslu olanımız tabii ki Selin'di. Bir ara Mira düşüp kafasını çarpınca çok ağladı. Biz de çok üzüldük. Selin de kaydıraktan, daha doğrusu yüksekte olmaktan pek hoşlanmadı. Zeynep'in üstü başı da hep kiraz oldu. Ama hepimiz çok eğlendik....

5 yorum:

Limonlu Turta dedi ki...

Valla ben bu hafta sonu, sohbet konumuz itibariyle bebişlerimizden çok daha iyi vakit geçirdiğimizi düşünüyorum:)
Çok çok öperiz,
ç.-s. (nam-ı diğer Kar Tanesi)

elif ada dedi ki...

Cigdem, kesinlikle katılmaktayım sana. Ama biraz da bizim eglenmeye hakkimiz yok mu canim?

ZeyNes dedi ki...

Su damlamız çok şıktı her zamanki gibi. Bu buluşmalar benim için sadece "bebekler buluşması" olmaktan çıktı artık. Hepinizi çok özlüyorum görmeyince. İyi ki sizleri tanımışım.

Alya'nın Esra'sı dedi ki...

mavi elbise çok yakışmış.. maişallah..
kıskandım ama bizim böle grubumuz yok, olamadı.. çok istiyorum bend ebaşka annelerle konuşayım paylaşayım.. kızım arkadaş bulsun oynasın.. darısı bizim başımıza..

elif ada dedi ki...

Esracığım,
Al Alya ile Maya'yi gel bize. İki köpek iki bebek ne eğleniriz...
Haydi gelin bekliyoruz.
Sevgiler
Umur & Ada