14 Haziran 2009 Pazar

kedi-köpek güzellik yarışması

Geçen hafta Pazar günü kediler ve köpekler için güzellik yarışması düzenlendi. Selin ve Mira ile buluşup yarışmaya katılan pisilerle köpüşlere bakmaya gittik.

Çok sevimli havhavlar vardı. Ben hepsiyle tek tek ilgilendim. Onları okşadım, yarışmada bol şans diledim...

ve kurabiyelerimden verdim...

Hava çok ama çok sıcaktı. Hatta havhavlar da çok sıcakladılar tıpkı benim gibi... Zaten biz de çok sıcak diye Efe ile Maya'yi götürmemiştik. Hem Efe, başka erkek köpüşler görünce onlara kızıyor.
Elimde balonum dolaştım...

Çimenlerin üzerinde oturdum. Derken çok uykum geldi....

Ayakkabılarımı çıkardım. Annem, beni arabanın koltuğuna bıraktığında çoktan uyuyakalmıştım ve rüyamda yanımda sevimli köpüşlerle çimenlerde koşturup duruyordum...

3 yorum:

Limonlu Turta dedi ki...

Gerçekten ne kadar sıcak bir gündü. Ben en çok hayvancıklara üzüldüm. Kalabalıktan korkup sinen kedilere, bunalıp oraya buraya sıçramaya çalışan köpeklere eziyet gibiydi resmen. Elbette gene acayip eğlendiler ve çok şirindiler. Su damlamın şıklığı da gözümüzden kaçmadı yani...
Çook öperiz,
ç.-s.

elif ada dedi ki...

Efendim, ilk fotoğrafta Munise hanımın tek başına ve ayakta olduğuna dikkat ettiniz mi?

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!