23 Temmuz 2009 Perşembe

ada pür dikkat federer seyrediyor

Annem tembellik yapınca üzerinden baya geçti (6 Temmuz) ama biz gene de yazalım. Resimde de gördüğünüz üzere ben, arada sırada meyve atıştırarak Wimbledon finalini seyrettim gözümü ayırmadan. Bizim aile komple Federer hayranı olduğu için ben de doğuştan Federerciyim efendim. Federer amce, finale çıkınca biz de maaile televizyonun başına toplandık. Kendisi her zamanki gibi pek şıktı. Böyle takım elbiseye benzer bir şey giymişti. Bambayazdı. Bu arada ben, renkleri de öğrendim. Daha doğrusu iki rengi. Mami ve bayaz. Bakın üzerimdeki tişört mami mesela cüt de bayaz. Neyse maç neredeyse dört buçuk saat sürdü. Önce öbür amce (Roddick) aldı seti. Amcenin şapkasından cular damlıyordu şip şip diye. Meğer terlemiş. Tabi yağmur yok bişi yok. Şapkada cu ne arasın dimi?

Annem çok kızdı Federer amceye verdi ilk seti diye. Sonra Federer kazandı sonra gene öbür amce. Sonuncu sette de tie-break olunca baya uzadı ama sıkı maçtı canım. Bu arada bakar mısınız set, tie-break falan ben bu tenisten çok iyi anlarım. Gözümü ayırmadan izledim maçı. Büyüyünce tenisçi olucam ben. Dört yaşına gelir gelmez, teyzemle başlıycaz tenis derslerine. Teyzem diyor ki belki Federer amce tenis akedemisi açarmış ilerde. O zaman biz hemen oraya gidicez. Dünyanın ilk en ünlü Türk tenisçisi olucam kararlıyım. İşte yazdım buraya.

İşte Federer amce kupasıyla. Maçtan sonra tekrar bir numara oldu dünya sıralamasında. Nadal abi (bir numara oydu, bi de o daha genç olduğu için abi. Annem dedi ki buyuklere amce, kucuklere abi denirmis) sakatlanınca iki numaraya düştü. Ben, kendisini ayakta alkışladım maçın sonunda. İsmi, biraz karışık olduğundan henüz dilim dönmüyor. Bu arada annem, söz verdi beni Wimbledon'a götürecek büyüyünce. Geleceğin tenis yıldızı olarak yerinde seyretmem lazım şu maçları...

4 yorum:

Limonlu Turta dedi ki...

Tenis kortlarının en şahane ve en su damlası tenisçisi olacaksın Ada'cığım, buna eminiz. Biz de senin maçlarını gelip en önden seyreder, sana tezahürat yaparız. Ne şahane olur!
Öperiz,
ç.-s.

elif ada dedi ki...

Sagol Cigdemcigim. Biz Selin'le sana hemen kortun dibinden yerleri ayarladik bile. bekliyoruz efendim.
Sevgiler
Umur & Ada

ZeyNes dedi ki...

O bacağını koltuğa atıp pür dikkat Federer izleyen Ada'yı ben yerim.Çok tatlı bu kız.Bizim yerimizi de ayarlayın lütfen Umurcum :)

elif ada dedi ki...

Neslihancigim,
sizin yerleriniz de hazır... Hepinizi bekliyoruz. Sevgiler
Umur & Ada