23 Temmuz 2009 Perşembe

benim kuklalarım var

Bakar mısınız ne kadar çok olmuş sayfamı yenilemeyeli. Hep annemin yüzünden. Bu işte benim hiçbir rolüm yok, ben kendisini hiç yormadım.
Neyse konuyu değiştirelim hemen. Bunlar benim kuklalarım. Kukla, oyuncak bebeklerin telli ve ipli haline deniyor. Telinden tutup ipleri çekiştirdiğinizde ellerini ayaklarını oynatabiliyorlar. Gerçek insanlar gibi. Çok ama çok sevimliler. Erkek olanın kocaman dudakları var. Kız olanınsa beline kadar uzanan kıvırcık saçları var. Onlar, Prag diye uzak bir yerin kralla kraliçesi... Annem öyle söyledi.

Bu kuklaları bana annemin arkadaşı "metal amce" Prag denen o uzak yerden getirdi. Kendisine buradan kocaman öpücükler gönderiyorum. Kutularını açtığımda çok heyecanlandım. Sonra baya oynadık annemle. Aslında biraz daha oynama fırsatım olsaydı kesin ayaklarını bacaklarını hareket ettirebilecektim. Ama tellerle ipleri orama burama dolayıp canımı acıtınca birden ortadan kayboluverdiler... Annem, ben onları oynatabilecek yaşa gelince dönmek üzere Prag'a geri gittiklerini söyledi...

Hiç yorum yok: