26 Ağustos 2009 Çarşamba

çiçek kız dansı

video

Çekmecelerin birinde deniz ayakkabılarımı buldum geçen gün. Hemen geçirdim ayağıma. Sonra koşarak gittim kapıya. Açın kapıyı "nenise" gitcem diye seslendim. Meğer kapıdan çıkıp öyle hemen nenise gidilmiyormuş. Ama söz verdi annem havalar soğumadan tekrar götürecek beni. Şimdilik evdeki havuzla idare ediyorum. Bu arada pusetimin kilit kısmını artık ben kapatabiliyorum. Ve dans edebiliyorum. Zıplarken dönebiliyorum. Daha neler yapabiliyorum neler...

3 yorum:

banu dedi ki...

çiçek kız oluşunu severim ben senin :) o kadar çabuk büyüyorsunuz ki aklım almıyor...

Pumpkin dedi ki...

çok tatlı aç diyo.. aç, aç...
dans edişide harika..

Limonlu Turta dedi ki...

Su damlam,
Sen hep "bööle" çiçek ol, çiçek dansı yap olur mu? Biz de hayran, şaşkın, mutlu seni seyredelim. İçimizi sevinç kaplasın, hayatın tüm güçlüklerine o sevinçle direnelim.
Çoook öperiz,
ç.-s.