30 Eylül 2009 Çarşamba

ada bilkent'te

Biliyor musunuz benim annem hala öğrenci. Yüksek lisansını bitirmeye çalışıyor. Onun için de tez yazıyor. Ben de kendisine yardım ediyorum.
Bu yaz sürekli Bilkent kütüphanesine gittik mesela. Annemin aradığı kitapları bulmasına, onları taşımasına yardım ettim. Kütüphanede kitap dolu bir sürü raf var. Rafların arasında dolaşıp kitapları buluyoruz. Kütüphanede çok sessiz olmak gerek. O yüzden parmağımı dudaklarımın üzerine koyup şışşşş diyorum herkese, sessiz olun, konuşmayın. Kütüphanede çalışan herkesle tanıştım. Aaa Ada gelmiş diye karşılıyorlar beni. Bazen Pazar günleri gidince kütüphanede kimse olmuyor. O zaman annem, babam ve ben, rafların arasında saklambaç oynuyoruz. Yine de hiç gürültü yapmıyoruz.
Bilkent'in çok güzel bir bahçesi var. Bahçede de rengarenk çiçekler... Çiçekler hiç koparılmaz. Sadece okşanıp sevilir.

Bir de oyuncakçı var oradaki alışveriş merkezinde. Önünde de bu arabalar... Annemin kitaplarını aldıktan sonra buraya gelip eğleniyoruz. Ben bir de kütüphanenin önündeki bu merdivene tırmanmayı çok seviyorum. Annemle ben, merdivene tırmanıyor sonra da rampadan aaaa diye koşarak iniyoruz. Çok eğleniyorum ben.

video

2 yorum:

ZeyNes dedi ki...

O zaman bir pazar günü biz de eşlik edebilir miyiz size :)))

elif ada dedi ki...

Neslihancığım,
Çok mutlu oluruz. O zaman giderken gelip sizi de alıyoruz.... Bilkent'in altını üstüne getirelim.
Sevgiler
Umur & Ada