18 Eylül 2009 Cuma

art, body-art

Bir süre önce başladığım sanatsal etkinliklerime son hız devam etmekteyim efendim. Boya kalemleri ile evimizin çeşitli yerlerini güzelce renklendirdikten sonra bebeklerim üzerinde bodyart ya da dövme çalışmalarına başladım. Ne kadar güzel olmuş değil mi? Ada yaptı (ben demek yerine Ada'yı kullanıyorum. Çünkü herkes ben, ben diyor. Peki kimin neyi yaptığı nasıl anlaşılacak herkes ben deyince? Yaa hiç böyle düşündünüz mü büyükler? Kim yaptı? Adaaa.. Kim yedi? Adaaa. Kim gelmiş? Adaaa... Bakın böyle olunca herşey daha açık ve net değil mi?)

Uzun bir süre bizim sanatsal etkinliklerimize modellik yapan bebeğimize su içirmeyi de unutmamak lazım tabii... Kendi boya kalemlerim yerine bizimkilerin çalışma odasında bir çekmecede bulduğum kalemleri kullandığım için kalıcı oldu bunlar. Eh dövme dediğin de kalıcı olur değil mi? Özellikle sırtındaki pek güzel oldu canım....
Bu arada İmaginarium'da satılan pastel boyaları annem şiddetle tavsiye ediyor herkese. Hem yapıları açısından bizim küçük parmaklarımıza uygunlar hem de kolayca çıkıyorlarmış duvardan falan. Sanat eserlerimin temizlenmesine her ne kadar sinirlensem de tekrar çalışacak alan bulabildiğim için şimdilik ses çıkarmamaktayım... Ama sonra ne olur bilemem. Sen o kadar uğraş, bir sanat eseri çıkart ortaya, sen uyur uyumaz temizlesinler. Hoş değil, hiç hoş değil....

Hiç yorum yok: