22 Eylül 2009 Salı

bayram muhabbetleri 2

Bayramın ikinci günü kim geldi bizi ziyarete bilin bakalım? Eylül... Eylül'e sarıldım hemen, yanaklarından öptüm şapur şupur...Minicik daha, kucucuk...

Haydi Eylülcüğüm bir an önce büyü de oynayalım dedim. Minik kardeşim o benim...

Sonra buyuk ve dayımlar da geldi bize. Çok ama çok mutlu oldum, ne yapacağımı şaşırdım. Bütün oyuncaklarımı getirdim artık oncakçıdan. Hep birlikte oynadık...

Alper ağbime ipi hayvanların üzerindeki deliklerden nasıl geçireceğini öğrettim. Bu arada Alper ağbiyi yeni oyun arkadaşım ilan ettim. Tuttum onu elinden oncakçıya götürdüm. Bizimkiler gelene kadar bir güzel oynadık birlikte...

Bu arada biz de iadeyi ziyarette bulunduk tabi. Buffy'mizi de ziyaret ettik. O güzel yanaklarından öptük...


Sarıldım ben Buffy'nin boynuna. O da göbüşünü açtı sevmem için. Göbüşünü de okşadım. Bir ay önce önemli bir ameliyat oldu Buffy'miz. Umarım bir an önce iyileşecek ve gelecek yaz Efe, Buffy ve ben, çimenlerde koşturacağız...
Sonra dayımı ziyaret ettik.

Ben, bir sürü çikolata yedim... Bu bayrama şeker dediklerine göre cucu yememiz lazım değil mi?

Aslında bir sürü şey yedim. Mesela yaprak sarmasını keşfettim. Ne kadar güzel bir şeymiş o öyle. Bu Türk mutfağı pek güzel canım... Alper ağbim, bana mamişler yedirdi. Bu arada üstümdeki elbiseyi Gülce ablam çok küçükken, benim kadarken giyermiş. Annesi bunca zaman saklamış. Bu kez de ben giydim, bana da çok yakıştı. Gülce ablamın bu elbise ile bir resmi var. Gerçekten pek küçükmüş o zamanlar...
İşte bu bayram da böyle geçti. Nice mutlu bayramlara efendim...

10 yorum:

Naile dedi ki...

Merhaba Umur, geçenlerde bizim kızların (Burcu ve Sermin) sayfasında görmüştüm Ada'yı. Meğer sen de benim yemek blogunun takipçilerindenmişsin :) Dünya küçük derler ya blog alemi daha da küçük sanırım. Çok sevindim yorumuna.

Sevgilerimle..

elif ada dedi ki...

Nailecigim,
gercekten de cok haklisin. Ayri sehirlerde yasasak da bak hep birlikteyiz. Sevgiler
Umur $ Ada

ZeyNes dedi ki...

Benim güzel Ada'ma ne giyse çok yakışıyor...Eylül'de büyümüş teyzesi,ne tatlı olmuş,mis gibi bebek kokuyordur şimdi:)

elif ada dedi ki...

Hosgeldin Neslihancigim,
Gercekten mis gibi kokuyor... O koku baska hicbirseyde olmayan bir sey... Zeynepcigimi op mavis gozlerinden
Sevgiler
Umur

Evin dedi ki...

beniz zarif su damlacığım (bu lakap çok hoşuma gitti; izinsiz kullanım için hak sahiplerinin affına sığınıyorum:) ) nasıl da sevgiyle sarılmış bebekçiğe; kendisi çook büyük ya sanki:) çok sevgi dolu yetiştirmişsin Ada'yı, sevgili Umur; çok şanslı bir çocuk. ve arkadaşları da çok şanslı olacak.
biz de geldik artık tatilden; işte de evde de işbaşı yani..
en yakın zamanda görüşmek dileğiyle..
Sevgiler,
Evin&Efe

sinem dedi ki...

Merhaba Umur ,ne güzel maaile bir bayram geçirmişsiniz .İmrendim çekirdek aile modunda olarak.

elif ada dedi ki...

Evincigim,
bu lakabin hak sahibi sevgili Cigdem. Ama oyle tatli bir insan ki hic birsey demez kullanmamiza. Bu arada o guzel sozlerin beni oylesine mutlu etti ki. Efecigim de cok ozel bir bebis. Umarim bu cocuklara layik anneler olabiliriz...
Sinemcigim,
tesekkur ederim. Oyle guzel bir duygu ki ailenin hepsinin yaninda olmasi. Ama sizin cekirdek aileniz de cok tatli ve ozel.
Sevgiler
Umur & Ada

Güneş Büyüktelli Akay dedi ki...

Elif ada çok tatlı maşallah, mink eylülde, buffy çok güzelll...
Bu bayram bizim kızda sarmayı keşfetti.Sizin içinde güzel bir bayram olmuş, böyle olunca anlaşılıyor bayramlar.

Özden Levent dedi ki...

Merhaba Umur,
Biz de size ziyarete geldik. Maşallah Ada çok narin ve tatlı... Resimlerden mi bilemiyorum böyle mahsun ve sakin bir havası var, çok cici bir küçük hanım:)Ayrıca geçmiş bayramınızı da kutlarız...Sevgilerimle
Özden&Can

elif ada dedi ki...

Gunescigim,
ne kadar guzel degil mi onlarin bize sarilmasi. Hep saglikli ve mutlu olurlar insallah...
Özdencigim,
hosgeldiniz, sık sık bekleriz. Biz de Can'ı cok sevdik...
Sevgiler
Umur & Ada