20 Eylül 2009 Pazar

iyi bayramlar...

Bu yaz sarılmayı, öpmeyi öğrendim ben...Koşa koşa gidip sevdiklerime, atlayıp kucaklarına, kollarımı boyunlarına dolamayı öğrendim... Annem dedi ki sevgi, başkalarına gösterilmezse hiçbir işe yaramazmış. İnsanın sevgisini göstermenin en güzel yolu da sarılmakmış... Ben, sevgimi göstermeyi öğrendim...

Buradan herkesi kucaklıyor, öpücükler gönderiyorum efendim. Herkese iyi bayramlar... Haydi siz de gidip sevdiklerinizi, en çok da çocukları ve yaşlıları kucaklayın... Onlara sahip olduğunuz için ne kadar şanslı olduğunuzu söyleyin...

5 yorum:

naci dedi ki...

sana da iyi bayramlar

gezicini dedi ki...

size de iyi bayramlar..
sevgiler
gorki

naci dedi ki...

Dedesinin kuzusu;sen varya sen dedeni hayata sımsıkı bagladın ve sevgi dolu gönül kapısını sonuna kadar araladın.Seni çok ama çok seviyor,beni mest eden o güzelim yüzündeki o tatlımı tatlı gülücüklerin hiç eksilmemesini diliyorum...

elif ada dedi ki...

Görkem,
bayramınızı kutluyor Yiğit'in güzel yanaklarından öpüyoruz...
Sevgiler
Umur & Ada

elif ada dedi ki...

Dedeciğim,
senin torunun olmak benim için ne kadar büyük bir onur kaynağı bilemezsin. Umarım en az senin kadar derin düşünceli ve öngörülü bir insan olabilirim... İyi ki varsın, hep yanımda ol dedeciğim...
Sevgiler
Ada