5 Eylül 2009 Cumartesi

iyi ki doğdun arcuuu, iyi ki doğdun nihat...

Dün Arcu teyzemin doğumgünüydü. Nihat eniştemin doğumgünü de 30 Ağustos. İkisi için ortak bir kutlama düzenledik biz annemle. Bütün aile bizim evde toplandı. Nasıl mutlu oldum anlatamam size. Arcu teyzemle Nihat eniştemi çok özlemiştim. Eylül'e bakmaları gerektiğinden uzun zamandır onlarla doyasıya oynayamıyordum. İkisini de bulmuşken ben de doya doya oynadım, onları oncakçıya (benim odam) götürdüm, yaramazlık yaptım... Bütün oncaklarımı döktük ortaya oynadık, oynadık...

Annem, bize bir sürü mamiş yapmıştı. Önce herkes, mamişlerini yedi. Sonra günün sürprizi olan pasta geldi. Pastanın üzerindeki mumları yaktık, ışıkları söndürdük. Ben, mumları test etmek için hepsini üfleyip söndürdüm. Sonra annem, mumları tekrar yaktı. Ben, bir kez daha denemek lazım diye onları da üfledim. Pek sevdim bu mum üfleme işini...

Sonra pastanın mumlarını tekrar yakıp bu kez salona götürdük: İyi ki doğdun Arcuuu, iyi ki doğdun Nihattt... Onlarla birlikte gene mumları üfledim, sona bir daha, bir daha...

Derken mumlar eriyip bitmesin mi? Götürüp çöpe attık biz de... Sonra pastayı kesmesi için Alev teyzeme yardım ettim. Pastanın üzerinde kırmızı beyaz güller, minik bebekler vardı. Nihat eniştem çok sevdi pastasını. Hep birlikte hapır hupur yedik. Tadı da çok güzeldi. Bir tek Eylül yiyemedi pastadan. Bir tek süt içebiliyor da ondan. Bu arada Eylül, ilk kez bizim eve geldi. Ona odamı gösterdim, hadi bir an önce büyü de oncakçıda oynayalım dedim.
Çok eğlendim ben dün. Mum üflemeyi de, pasta kesmeyi de, herkesin bizim evde toplanmasını da çok sevdim...Keşke hergün birinin doğum gününü kutlasak...Mumları hep ben üflesem, pastayı hep ben kessem...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba tatlı kuşum.Seninle geçen her an çok keyifli.Bu arada beni çıkaramamış olabilirsin,ben Nanni.İnşallah 2 ay sonra senin doğum gününü de kutlayacağız.Biz de sana diyeceğiz "İyi ki doğdun Ada"diye..Umarım mutlu ve huzurlu bir hayatın olur.
Nanni ve Arcu seni çooook seviyor..

elif ada dedi ki...

Nanni,
Biz de seni çooooook seviyoruz...