30 Eylül 2009 Çarşamba

minik ördek

Bilin bakalım neredeydim ben geçen haftasonu? Havuzda...:) Biz kızlar toplandık yine, düştük yollara... Hava daha fazla soğumadan bir kez daha kendimizi güzel sulara bırakmaya... Bu kez Afyon'a gittik. Oradaki bir termal otele. Havuzu görür görmez attığım çığlıklarla baya bir meşhur oldum otelde. Ne yapayım seviyorum ben suyu, suyla ilgili her şeyi. Balık olmalıymışım aslında.

Teyzemle ikimiz, sudan hiç çıkmadık neredeyse. Havuz üç bölümdü. Çocuk havuzu, kayakların olduğu havuz, bir de bu büyük havuz. Bir ona bir buna derken balıklar gibi yüzdük hep. Bu arada hayatımda ilk kez o kayaklardan kaydım teyzemle. Teyzemi ikna etmek pek kolay olmadı. Düşeriz falan diye pek korktu bizimkiler ama ben çok akıllı uslu olacağıma söz verince hoppaaaa diye kaydık. Hem de iki kere. Muhteşem bir şeydi. Baya gürültü yaptık bu arada. Attığımız kahkahalarla herkesi güldürdük.

Su harikaydı. Bir de termal olan bölüm vardı. Orası bayaa sıcaçtı. Onun için sadece ayaklarımı soktum. Sonra Türk hamamı diye bir yer vardı. Biz orada da çok eğlendik. Ben teyzemi, annemi, bir de anneannemi güzelce yıkadım. Kurnaya bir sürü şampuan döküp köpükler yaptık sonra da birbirimizi köpüklere bulayarak köpük savaşı yaptık.

Burası da çocuk havuzu. Otel, pek kalabalık olmadığı için sadece bana ait bir çocuk havuzum oldu. Gönlümce oynadım. Atlama çalışmaları yaptım. Bebeklerimle hayvanlarımı yüzdürdüm.

Bu teyzem çok harika bir insan. Benim neyi sevdiğimi nasıl biliyor. Buraya gelmek de onun fikriydi.

Bu arada gece saat 9.30'a kadar suda kaldıktan sonra odamıza döndüğümüzde teyzemle boyama çalışmaları falan yaptık. Teyzem, kendini bu mandalayı boyamaya verdi. Civcivleri rengarenk boyadı, öyle güzel oldu ki annem çerçeveletip odamın duvarlarına asmaya karar verdi.

Bir de pijama partileri düzenledik. Teyzemle pijamalarımız aynı biliyor musunuz? Bu ayağımdakiler de onun terlikleri. Teyzem söz verdi, aynısının küçüğünden bulup bana alacak. Benim de parmak arası terliklerim olacak.
Not: Pembesini bulamadık ama benim de parmak arası terliklerim oldu. Hem de üstlerinde çicekler var. Görseniz inanamazsınız...

4 yorum:

sinem dedi ki...

Ne güzel bir haftasonuymuş o öyle .Ah teyzene de bayıldım Elif Ada :)Kızkıza kaçamaklar daha bir zevkli mi oluyor ne ...

elif ada dedi ki...

Sinemciğim,
teşekkürler. Gelin siz de katılın bizim kız kıza kaçamaklarımıza... Acayip zevkli oluyor.
Sevgiler
Umur & Ada

Limonlu Turta dedi ki...

Ay şu kız kıza kaçamaklardan bir de biz yapsak artık, ne güzel olur dii mi? Gerçi değil haftasonu kalmalı bir yere gitmek biz daha 2 saatliğine bile görüşemedik haftalardır, o ayrı. İnsanoğlu bu, ister mi ister:)
Minik ördeğimi ve seni öperim,
ç.

elif ada dedi ki...

Çiğdemciğim,
Tam sizleri görmek için plan yaparken hastalanıp yataklara düştük. Gene görüşemedik. Artık görüşmemiz lazım. Pek özledik biz sizi.