30 Eylül 2009 Çarşamba

mutluluktan mest olmak demek, işte bu olsa gerek

video

Sırf biri adını söyledi diye insanın ayakları yerden kesilir mi? Adını söyleyen minik kızıysa kesilir elbet, hatta mest olur, mutluluktan ağzı kulaklarına varır. Yalnız bak şimdi bu bıdık, Efe, Maya, Arzu, Nanni ve Gülce'ye zaten çoktandır isimleriyle seslenmekte. Yani ben, ilk değilim. Anne demeden önce de teyze demişti bu sıpa. Neyse... Kıskançlık yapmayalım gecenin bir vakti.. Umur zor isim de ondan olsa gerek. Hem babanın adını hala söylemiyor ya. Çatla baba, bekle belki yedinci olursun...

11 yorum:

ZeyNes dedi ki...

İşyerinde yasaklamışlar izleyemedim:( Ama benim kuzum Umur'mu diyor yoksa...Neslihan da desin o zamannnnn

elif ada dedi ki...

Neslihancigim,
Evet Umur, daha dogrusu Umuy diyor. Askim sen yeter ki iste Neslihan da der, baska sey de...
Sevgiler
Umur & Ada

Evin dedi ki...

of ne büyük bir mutluluk olmalı! Zarif prenses nasıl da nazlı söylüyordur kimbilir.. (işyerimde açamadığımdan akşam evde izlemem gerek). tadını çıkar Umurcuğum; kaydet bol bol.
off, nasıl da büyüyor tatlılarımız..
daha da büyük mutluluklar yaşayın ana-kız inşallah her geçen an..
Sevgiler,
Evin&Efe

Güneş Büyüktelli Akay dedi ki...

Kesilir kesilir :=)

elif ada dedi ki...

Evincigim,
guzel dileklerin icin cok tesekkur ediyorum. Insanin ici eriyor mutluluktan. Darisi sana...
Gunescigim,
bizim kız Begum gibi hamarat degil ne yazık ki. Bir ismimizi soylemesi bile bizi havalara ucuruyor.
Sevgiler

Burcu dedi ki...

ya ne güzel söylüyor kendinden emin bir şekilde.. Ve babasının adına da yine aynı eminlikte "baba" :) Yani Umurcum, neredeyse eşinin adının gerçekten de "baba" olduğuna inanıcam :P

ZeyNes dedi ki...

izledim şimdi:) çok tatlı benim kuzum çokkkk

sib dedi ki...

umurcum,
mail yoluyla ulasamadim bakalim ada cigimin baska ne efsaneleri var dedim ve bayildim...

mailin icin cok tesekkur ederim..

sizi cooooook seviyoruz biz de..yakin zamanda haber verecegim, gorusmek uzere..

bilgin dedi ki...

Merhaba Ada,
ben Bilgin ağbin. Bundan sonra seninle sürekli temasta olacağız. Senin yeni arkadaşın olacağım...
Bilgin

elif ada dedi ki...

Burcucugum,
adımı söylediğini duyduğumda nasıl mutlu oldum inanamazsın. Bur bıdıklar, insanı acayip yoruyorlar, hatta bazen tüketiyorlar. Ama çok da mutlu ediyorlar.
Neslihancığım,
çalışmalara başladım. Söz sana da Neslihan diyecek Ada
Sevgiler
Umur & Ada

elif ada dedi ki...

Sibelciğim,
Asıl senin böyle mutlu olduğunu, cıvıl cıvıl olduğunu görmek çok güzel.
Biz de sizi çok seviyoruz. Emreciğimi öp güzel yanaklarından.
Sevgiler
Umur & Ada