11 Ekim 2009 Pazar

adaloglar

Pasta almak için dışarı çıkan Ada ile annesi, komşu apartmanların birinden çocuk ağlaması duyarlar:
Ada: aalıyo (=ağlıyor)
Anne: neden ağlıyor acaba?
Ada: (ellerini iki yana açarak) yok (=bebek birşeyini kaybetmiş)
Anne: kim almış?
Ada: aydede (=aydede, kaybolan herşeyin tek sorumlusu)
Anne: nereye götürmüş?
Ada: evine
Anne: evi nerede?
Ada: (gökyüzünü göstererek) yuka
Anne: nasıl alıcaz geri?
Ada: uçaç (=uçakla)

Not: resimler, Ada'nın bu yaz katıldığı küçük bir törenden...

13 yorum:

ada dedi ki...

Güzel adaşım,
Yeni keşfettim siteni. Ama keşfeder keşfetmez de hayran oldum. Seni şu blog aleminin en şık bebeği ilan ediyorum. Hele de bir önceki posttaki gülkurusu havlu plaj elbisesine ve bir de mavi bir elbiseyle şapka giymişsin onlara bayıldım valla.
öpüyorum yanaklarından
Ada

Özden Levent dedi ki...

Ah canım yaaa o tazecik aklında neleri kuruyor, muhakeme ediyor ve anlatıyor... Kıyamam yaa sanki üzülmüş biraz da:(
Öpüyoruz sizi
Özden&Can

Güneş dedi ki...

Oy oyy maşallah adaya, demek ay dede herşeyin sorumlusu, uçak fikride güzelmiş :)

meldi dedi ki...

Ada ile ömer aydaşmış şimdi farkettim. Hayal güçleri çok gelişti değilmi. Kafadan senaryo yazmış adacık :D. Pek de şıksınız maşallah...

elif ada dedi ki...

Adacigim,
Guzel sozlerin icin cok tesekkurler. Simdiki bebelerin hepsi pek sik. Cocuk dukkanlarinda oyle guzel seyler var ki insan aklini yitiriyor onu da aliyim, bunu da aliyim diye.
Ozdencigim,
ister gercek bir cocuk olsun ister kitaptaki bir resim aglayan herkese pek bir sefkat besliyoruz.
Gunescigim,
biz aydedeyi bulduk suc ortagi. Herseyi o yapiyor. Gidip kiziyoruz aydede bir daha yapma diye. Ama gene yapiyor, gene yapiyor...
Meldicigim,
Ada'nin aydasi bir sizi kesfettik biz. Onun icin siki takipcininiz.
Sevgiler
Umur & Ada

Evin dedi ki...

:))) demek herşeyim suçlusu aydede öyle mi:)) bayıldım buna. benimki de ay seklindeki avizesini her goruste oyle bir heyecanla aydedddee diyor ki, Ada'nin aydede dedigini okuyunca daha da sekerlesti gozumde su perisi;)
cok opuyoruz sizi

elif ada dedi ki...

Evincigim,
Efecigimle Ada'yi biraraya getirelim en kisa zamanda. Cekistirsinler aydedeyi, gunesi...
Sevgiler
Umur & Ada

Limonlu Turta dedi ki...

Ben senin o güzel dilini yerim. Bir de o minik 'muunu' var tabii, yemelik. Efendim, iyi bakınız, geleceğin çok başarılı senaristi ve tabii tenisçisi karşınızda duruyor:)
Öperim o bal kaymak yanaklarından,
ç.

elif ada dedi ki...

Çiğdemciğim,
ağzından bal damlamış gene. Ne diyeyim bizim kızlar senin kadar güzel birer insan olsunlar, başka bir şeye gerek yok...
Sevgiler
Umur & Ada

ZeyNes dedi ki...

Gözümde canlandı şimdi diyalogunuz:) Umurcum ne güzel elbiseler buluyorsun gerçekten de,her zaman çok şık benim kızım

elif ada dedi ki...

Neslihancigim,
marifet elbiselerde degil, bizim kizlarda. Oyle guzeller ki ne giydirsen yakisiyor bunlara. Mavisimi op, pek ozledim onu...
Sevgiler
Umur & Ada

Sermin dedi ki...

aaa süper ne güzel konuşuyor ada öyle...

SInem Sağdıç Arpak dedi ki...

Biz de cümle kurmaya yavaş yavaş başladık. Çok tatlı oluyorlar, çocuk akılları, düz mantıkları insanı hem şaşırtıyor, hem de güldürüyor.. Aydede kurtarıcı bizde.. Özellikle uyku zamanı..