28 Ekim 2009 Çarşamba

çete

İşte bizim kızlar çetesi: Ada, Mira, Selin ve Zeynep (isimler, harf sırasına göre yazılmıştır). Aynı renk ve aynı beden MyGym tşörtleriyle... Çiğdem ve Neslihan, Gymboree ve Papaz'ın Bağı fotoğraflarını yayınlayarak bizi geride bıraktıklarını düşündüler ama işte biz, kimsede olmayan fotoğrafları yayınlıyoruz efendim....

Evet korkun bu kızlardan... Çünkü onlar, elma ve diğer tüm meyveleri severek tüketiyorlar... Çünkü onlar, daha iki olmadan spor aktivitelerine başladılar... Çünkü onlar, arkadaşlık ne demek biliyorlar...
Artık birbirlerini ve hatta bizleri görünce neşe çığlıkları atıyorlar. Galiba çok özel bir şeyi başardık biz. Hani ufacıkken arkadaş olup, birlikte büyüyen, aradan yıllar geçse bile hep biraraya gelmeyi başarıp sanki hiç ara vermemiş gibi ilişkilerine devam eden şanslı insanlar vardır ya... Umarım bu çete, öyle olacak ileride. Bu sayfaları açıp bakarak MyGym'de nasıl zıplardık, sen benim elmamı kapmıştın falan diye sohbet edip gülüşecekler...

Kim bilir belki çok özel anlarını paylaşacaklar birbirlerinin... Birinin başı sıkıştığında ötekiler yardıma koşacaklar hemen... Mutlu anlarında hep birarada olacaklar... Birlikte büyüyecekler... Ve biz, ne iyi etmişiz şu blogları açmakla, birbirimizle tanışmakla, birbirimize yatırım yapmakla diyeceğiz... Uykudan feda ederek yazdığımız bu bloglar, onlara birer armağan. Ama asıl armağanımız, bu arkadaşlık olacak galiba... Onlar, ilklerini paylaşarak büyüyecekler... Benim, böyle arkadaşlarım olmadı ne yazık ki... Bırakın çocukluk arkadaşlarını üniversite arkadaşlarım bile dağılıp gittiler... O yüzden çok önemli bu çete benim için. Her birini çok seviyorum bu kızların... Büyüdüklerini görmek, Umur teyzeleri olmak istiyorum. Gelip bizde gece yatısına kalsınlar, oturup onlarla sohbet edeyim istiyorum... Onlarla kurabiye pişirmek, uçurtma uçurmak, saklambaç oynamak istiyorum... Büyüdüklerini görmek, okuma bayramlarına katılmak, ilk gösterilerini izlemek istiyorum... Ben, bu kızları çok seviyorum.

12 yorum:

Emine dedi ki...

ohh ne güzel eğlenmişsiniz bizde kıskandık:) Birbirlerini görünce sevinmeleri çok hoş..

sinem dedi ki...

Çok güzel dileklerle dolu gülümsyerek okuduğum bir yazı olmuş.Umarım yıllar sonra toplanan o kızların arasında Zülal Kız da olur Umur teyzesi ,bana anlatamadıklarını anlatır sana sen de sonra telefonla bana:)

banu dedi ki...

Ben de bayılıyorum bu çeteye :) ve annelerine :)
ben küçükken annemin arkadaşlarının çocuklarının, en yakın arkadaşlarım olduğunu düşünürdüm. Meğer annem benim arkadaşlarımın anneleri ile en yakın arkadaş oluyormuş... anne olunca durumun farkına varıyor insan. hepinizi çok seviyorum...

Burcu dedi ki...

ben de bu kızları ve annelerini çok seviyorum... hakkaten tam çete oluşlar yalnız, şekerler çetesi :)

Başak dedi ki...

umurcum ne kadar güzel yazmışsın.Kızlarda çok şeker görünüyorlar.Adanın hiç arkadaşı yok maalesef.Olsa çok mutlu olurdu eminim paylaşmayı çok seven bir çocuk çünkü.öpüyorum.

Limonlu Turta dedi ki...

Valla ben de çok ama çok bayılıyorum bu kızlara. Annelerine daha da çok bayılıyorum, o ayrı. Üç-dört gün önce 25 Ekim'de blogumu açalı bir yıl oldu ve yıldönümü için yazı yazmayı luzumsuz bulmuştum, hala buluyorum. Ama blogum sayesinde dost olduğum, kendileri gibi içleri de güzel annelerle tanıştığım tarihleri, yıldönümleri şeklinde kutlamayı kesinlikle ihmal etmeyeceğim, ömrüm oldukça. Başka yerlere savrulsak ta hep yanyana dursak ta...

Demet dedi ki...

çetenin tüm üyeleri de nasıl tatlı :)
çocukluk arkadaşlığı gibisi yoktur bir başkadır, ne güzel ne değerli bir şey yaptınız anneleri gerçekten..
sevgiler,

füsfüs dedi ki...

fotoğraflar da kızlar da arkadaşlıkları da harika, ben hem kendi adıma hem defne adına sizi çok kıskandım, bizim de henüz hiç arkadaşımız yok maalesef, çok şanslısınız

meldi dedi ki...

Çok şeker bir çeteymiş bunlar. insanın yüzünde gülücükler açtırıyorlar. Umarım dileklerin de gerçek olur ve arkadaşlıklarını buruş buruş oalna kadar devam ettirirler :)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

bu çeteyi ben de kıskanıyorum.daha doğrusu gıpta ediyorum.
ne hoş.
bizimkinin çetesinin yaş grubu kendinden epey büyük.
çocuk çocukla çok mutlu oluyor.

esra dedi ki...

süper bir çete, keşke bizde aranızda olabilseydik.. harika paylaşımlar bunlar. umarım devam ettirebilirsiniz..

ZeyNes dedi ki...

Gerçekten kimsede olmayan fotoğraflar bunlar:)iyi bir gazetecilik örneği Umurcum. Sizleri tanımak hayatta en büyük şanslarımızdan biri...Zeynep ileride sadece sizlere gece yatmaya gidebilir :)))