22 Ekim 2009 Perşembe

insan yediğinden keyif almalı

video

10 yorum:

Limonlu Turta dedi ki...

Evet evet! Ben de su damlamın yanaklarını ısırarak keyif almak istiyorum! Ama önce o bal yanaklarından kocamaaan öpüyorum.
ç.

Demet dedi ki...

çok şeker ama :)
afiyet bal olsun kuzuya iştahı keyfi hiç eksik olmasın,
öptüm tatlı yanaklarından,
demet & denizkızı

Belkıs dedi ki...

:))))
Yerim ben seniii, ne tatlı bişeysin sen, maşallah sana :)

NURAN EVREN YILMAZ dedi ki...

Canım ya maşşallah. Ne kadar keyif alıyor annesi. Bayıldım bayıldım.

ZeyNes dedi ki...

Bir mısır ancak bu kadar keyifle yenebilirdi:) su damlamı öpüyorum

sinem dedi ki...

Yiyen çocuk olayına resmen bayılıyorum.Çok tatlı maşallah:)

Özden Levent dedi ki...

çoook şekersin Ada...Umur'cum tesadüfen kulaklığımla müzik dinlerken okudum yazını ve Ada'nın şapırtılarını duydum:) çok tatlı bir de bebeğine de arada "ye" diyor ya bayıldım:)))

meldi dedi ki...

Hahaha sizin evdede bir mısır canavavı varmış demek. Adacık hakikatten çok keyifli yiyormuş omerle opüyoruz balyanaklardan

Güneş dedi ki...

Bencede çok tatlı maşallah subhanallah.
Bu arada kelime doğrulama çok gereklimi kaldırsan diyorum yada sana da daha önce dedim mi bilmiyorum :=)

esra dedi ki...

bu nasıl mısır yemek..canım çekti ya..