23 Ekim 2009 Cuma

özel konuklarımız vardı bizim

Önemli konuklarımız vardı bu Salı günü. Aslında Ada için gelmişlerdi ama Ada doğduğundan beri hep ikinci plana atılan ben, çok mutlu oldum onları ağırlamaktan.
Gökçe ve annesi geldiler bize. İlk defa bir arkadaşımın annesi, evimize, bizi ziyarete geldi. İnsanların, büyük küçük tartışmaları yaptığı, birbirlerini düşünmeyi çoktan bıraktığı bir zamanda Fatma teyzemiz, elleri kolları dolu dolu gelip bize asla unutmayacağımız bir gün yaşattı.

Her birimizi düşünmüştü. Ada'ya dünya tatlısı terlikler, bana çok güzel bir tabak ve fotoğrafını en kısa zamanda buraya ekleyeceğim çok özel bir el işi getirdi. Daha önceden Ada için ördüğü, battaniye, hırka, şapka ve atkı için de teşekkür etme fırsatı bulduk kendisine. Battaniyemiz, öyle kıymetli ki. Ada'dan sonra şimdi de Eylül'ümüzü ısıtıyor.
Efemizi de unutmamışlardı. Efe, kırmızı kurdeleyle süslenmiş kemiğini kemirdi önce. Sonra gidip Fatma teyzemizin yanında oturdu sırtını ona dayayıp. Oysa bilen bilir öyle herkese yaklaşmaz. Hatta Ada'yla ilgilendiğinde kıskanıp havladı ki gene ona okşasın sevsin...

Biz sizi tanıdığımıza çok mutlu olduk Fatma teyzeciğim. Hiç tanımadığınız bizler için zaman ayırıp emek vermeniz zaten çok mutlu etmişti bizi. Bizdeki yeriniz çok özeldi. Şimdi sizi tanıdıktan, oturup konuştuktan sonra daha da anlamlı oldu. Ada'nın peşinden odasına gitmenizi, oturup ona kitap okumanızı izleyince tek söyleyebileceğim, umarım ben de sizin gibi yüce gönüllü bir insan ve çok iyi bir anne olmayı başarabilirim. Herşey gönlünüzce olsun....

9 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

ne guzelll
insanlar asansorde bile konusmazken boyle dostlar bulmak cok zor.
sevgiler.

elif ada dedi ki...

Ne kadar dogru soylemissin Kiraz ya... Aman tahtalara vuralim nazar degmesin...
Sevgiler
Umur & Ada

füsfüs dedi ki...

gerçekten böyle dostlar büyük şans, benim de karşı komşum bana birkaç gündür selam veriyor, çok mutluyum:))

elif ada dedi ki...

Hay Allah... Çok güldürdün beni Füsuncugum. Bosver onlarin kaybi. Biz seni çok seviyoruz.
Sevgiler
Umur & Ada

Limonlu Turta dedi ki...

Hayatı yaşanır kılan, varlıklarıyla etraflarındakileri zenginleştiren insanlar o kadar azaldı ki. Sen de benim için bu insanlardan birisin, biliyorsun, dii mi?
Öperim,
ç.

Demet dedi ki...

Efe' yi de düşünmüş onun da baştacı olmuş misafiriniz çok tatlı :)
böyle insanlarla karşılaşmak çok değerli o kadar azlar ki..
karşı komşum teyze de aynen böyle başında binbir dert var ama bizi de ihmal etmez özel günlerimizi bile unutmaz hep süpriz yapar .Allah uzun ömür versin fatma teyzeye de..
sevgiler,

Crebro dedi ki...

İnsanların birbirlerine değer verip vakit ayırmalarından daha güzel bir hediye yok sanırım.

Özden Levent dedi ki...

Ne güzel...İnşallah ömrü boyunca Ada'nın etrafında böyle insanlar olur...
PS:Umurcum sizin blogu açtığımda başlıktaki resim beni hep gülümsetiyor, iyi hissettiriyor, yazmak istedim...
Sevgiler

esra dedi ki...

efeyi bile düşünmüş süper.. apartmanda 70 küsür daire var, asansörde biri gunaydın deyince bende mutlu oluyorum füsun'un dediği gibi..