13 Ekim 2009 Salı

sen uyurken...

Dün gece sen uyurken sessizce yanında uzanıp seni seyrettim...
Aslında çok yorgundum. Ve çok yorgun olduğumdan uzun zamandır uyuyamıyordum. Sen, üzerinde o çok sevdiğin mavi tulumun, upuzun kirpiklerinin gölgesinde gördüğün tatlı düşlere gülümsüyordun. Ben de gülümsedim, tazelendim...
Çok kırgındım. Sanki düşüncelerimi okur gibi uzatıp minik elini koluma koydun. Öptüm elini. Benim olduğun için, birlikte olduğumuz için, iyi olduğun için ne kadar şanslı olduğumu hatırladım. Boşver dedim kendime. Hafifledim...
Uzanıp minik başına, kıvırcık saçlarını kokladım. Artık bebek gibi kokmasa da, Ada gibi, kızım gibi kokan saçlarını okşadım. Nasıl bir mucize olduğuna bir kez daha şaşırdım. İçim sevinçle, umutla doldu. İyileştim...
Hayal kurdum büyüyünce nasıl olacaksın, neler yapacaksın diye. Düşlerin zamansızlığında elinden tutup seninle seyahatlere çıktım, sohbetler ettim. Heyecanlandım...
Sonra Efemiz geldi. Elime üşümüş burnunu sürtüp diğer yanıma da o kıvrıldı. Bir yanımda o, bir yanımda sen, çocuklarım, yatarken öyle büyüktü ki hissettiğim huzur. Dünyanın en mutlu insanı oluverdim birden. Bir elim Efe'nin başında, diğer elim senin sırtında en güzel uykumu uyudum. Dinlendim, güçlendim...
Çocuklarım, teşekkür ederim...

13 yorum:

Burcu dedi ki...

şanslıyız hepimiz.. Bunu anlamamız için illa kırgınlık yaşamamız gerekmemeli aslında... Ama en çok da kendimizi yalnız hissettiğimiz zamanlarda, aslında yalnız olmadığımızı, tersine dopdolu olduğumuzu anlayabiliyoruz...

füsfüs dedi ki...

canım ne kadar güzel ne içten yazmışsın
yaşadığın duyguları anlamak için anne olmak yeterli sanırım
öpüyoruz sizi

banu dedi ki...

sevgli umur'cum,
bu küçükler sayesinde ben de gördüm ki aslında biz kadınlar içimizde ne büyük güç taşıyormuşuz da farkında bile değilmişiz. Onlar sayesinde biz de yeni olmuşuz, yeniden doğmuşuz... o kadar güzel, o kadar içten yazmışsın ki ellerine sağlık...

sinem dedi ki...

Umur ben de senin gibi hissediyorum ,öyle duru öyle yalın anlatmışsın ki inan kendi hislerimi okudum senin yazında .kadın olmak bir güç aslında ama olunca daha güçlü daha meydan okuyan oluyor insan tüm olumsuzluklara karşı .öpüyoruz sizi.

ZeyNes dedi ki...

Umurum ne güzel kelimelere dökmüşsün içinden geçenleri...iyi ki var kuzularımız...iyi ki sizi tanıdım!

gezicini dedi ki...

sevgili Umur,
çok duygulandım ben bunları okurken. o kadar sade ve güzel ki. elin esağlık.
sevgiler
gorki

Naile dedi ki...

çok güzel ifade etmişsin umur.

Siz hangi şehirdeydiniz, İstanbul mu?

Güneş Büyüktelli Akay dedi ki...

Umutlarımız hep var olsun.Uyurlarken bile hissediyorlar yanındamıyız değilmiyiz :=)

Eya dedi ki...

Sevgili Umur....ne mutlu size, allah saglikli uzun ömürler versin bebislerinize. Güzel günler göstersin, sanslari bol olsun. Benim cocugum olursa favorim isimnler dir Efe ve Ada...bakalim nasip olursa...birgün... kurabiyeleri yapabildiginize sevindim. Birilerine faydali olabildiysem ne mutlu bana,sevgiyle kalin...

zehra

Özden Levent dedi ki...

Umurcum ellerine, yüreğine sağlık ne güzel anlatmışsın. Şu dünyadaki en iyi ilaç moral ve bunu en yoğun veren de çocuklarımız, şanslıyız hepimiz...
Seni ve Ada'yı çok öpüyorum. Emzik konusunda da manevi olarak sana sürekli destek veriririm...Hiç merak etme herşey hemen düzene giriyor, obebişlerimizin bizim düşündüğümüzden çok daha güçlüler...
Sevgilerimle,

alyamaya dedi ki...

süper yazmışsın..bende aynen senin gibi dibe vurduğum zamanlarda onu seyrederim uyurken.. koklarım onu.. biz henüz üçümüz uyuyamıyoruz sığmıyoruz :) ama okuyunca mayaya baktım hemen sevesim geldi:) çok şanslıyız biz, kızlarımız var.. fotoraf çok güzel, elbses, harika.. mor renk..ayakkabıları görüdm aynı olanları..çok seviyor o kırmızıları..ama artık olmuyorlar :( ama yine alcam kırmızı bir pabuç.. çingenelik var bizde:) baylıyoruz kırmızıya:)çok öpüyorum kızlarını

Başak dedi ki...

selaaam.adaşımıza bir merhaba demek istedik.ne güzel bir yazı olmuş.geçenlerde ben de şuan hatırlamadığım bir sebepten,ağlıyordum.Ada mutfak havlusunu kapıp yanıma geldi ve gözlerimi sildi.ben de o zaman anladım ki küçük kızım olduğu sürece yalnız değilim:)

meldi dedi ki...

Umur ne güzel yazmışsın. Duygulandım. Anne olabildiğimiz için ne kadar şükretsek azdır herhalde, onlar hiç tükenmeyen yaşam kaynaklarımız. Allah mutsuzluklarını hastalıklarını göstermesin...