18 Kasım 2009 Çarşamba

arkadaşlarla ikinci yaş kutlaması

Biliyor musunuz 24 Kasım'da iki yaşında olacağım. Çok heyecanlıyım. Şu iki yıl ne de çabuk geçti, daha dün bebektim, şimdi çocuk oldum. Annemi çıldırtma pahasına artık herşeyi kendi başıma yapabiliyorum. Kendi fikirlerim, tercihlerim var... Şu iki yaş krizi dedikleri şey, beni de etkiledi. Bakıyorum bu büyükler, bir sürü şeyi yapabiliyor, ben de yapmak istiyorum ama ya gücüm yetmiyor, ya boyum kısa geliyor... Çok sinir bir durum bu. Büyükler bir anlasa nasıl zor bir durumda olduğumuzu...
Neyse lafı uzatmayalım. Annem dedi ki bu sene iki parti yapalım: biri arkadaşlarım için, diğeri de aile üyeleri için... Yuppi... İki parti demek, çok çok eğlenmek demek. Banu teyze ile Mira, yolculuğa çıkacakları için geçen Cumartesi ilk partiyi yaptık.

Cumartesi sabah, erkenden kalkıp hazırlandık. Kıyafetimi kendim seçtim. Aslında giyinip soyunmaktan nefret ediyorum ama o gün parti var diye hiç sorun çıkarmadan giyindim :) Sonra yola çıkıp Kuzeyyıldızı'na geldik. Koca salonu bana ayırmışlardı. Her eri süslemişlerdi. Daha kimseler yokken oynadım da oynadım. Oyuncak eve girip çıktım. Atlara, arabalara bindim. Bebekleri masalara oturttum, arkadaşlarım gelince neler yapacaklarını birer birer anlattım.

Derken arkadaşlarım geldiler: Çınar, Emre, Mira, Selin, Yiğit ve Zeynep. Aslında Arda da gelecekti ama yeni evlerine taşındıkları için gelemediler. Teyzelerimle anneannem de oradaydılar. Hatta Eylül de katıldı bize. Sonra bir abla geldi, bize rengarenk balonlardan köpekler falan yaptı.
Ben bu atı pek sevdim, hatta anneme söyledim bir at da eve alalım diye.

Sonra mamişlerimizi yedik. Ben, hemen Arcu teyzemin ıspanaklı pidesine ortak oldum. Çok seviyorum ben ıspanağı. Annem bana ıspanaklı börek yapıyor, ben de hapur hupur yiyorum. Sonra pastama bakmaya gittik Arcu teyzemle. Orda waffle gorup ondan da sipariş ettik. Waffle gelince arkadaşlarımla paylaştım.

Eylül, kalabalığa, gürültüye rağmen akıllı akıllı oturup bize baktı. Kendisini günün onur konuğu seçtik biz de.

Oynadık da oynadık. Ortalığı dağıttık....

Derken pastam geldi.

Önce tek başıma üfledim mumlarımı. Sonra arkadaşlarım da katıldı bana. Garson amcalara mumları yaktırıp yaktırıp üfledik. Herkes bana iyi ki doğdun Ada dedi. Evet ya iyi ki doğmuşum. Annem, babam, teyzelerim ne yaparlardı bensiz...
Arkadaşlarım bana çok güzel hediyeler getirmişlerdi.... Paketleri de birlikte açtık...

Her bir paketi açtıkça mutluluk çığlıkları attım...

Hepsi çok güzel, çok değerli armağanlar benim için... Çünkü arkadaşlarım getirmişler...

Mira, yanağımdan öptü armağanımı verirken....


Bakar mısınız mutluluktan yanaklarım pembiş pembiş olmuş...

Hep birlikte kitaplara baktık...

Herkese ne kadar teşekkür etsem azdır... Çok çok mutlu oldum ben...

Biliyor musunuz Çiğdem teyzem bu şapkayı benim için örmüş. Çok yakışmış değil mi bana...


Sonra dans ettik hep birlikte. Ben teyzemle oynadım. Öyle öyle mutlu oldum ki... İyi ki varsınız arkadaşlarım...
Anneden not: Kuzeyyıldızı'nın tüm çalışanlarına buradan kucak dolusu sevgiler gönderiyoruz. Başka müdürleri Okan Bey olmaz üzere her isteğimizle teker teker ilgilendiler. Çocukların doğumgününü kutlamak için gerçekten harika bir yer. Salon geniş, çocuklar için çeşit çeşit oyuncak var... Yemekleri zaten çok lezzetli. Ve sizin için herşeyi düşünüyorlar... Size de oturup çocukların o göz kamaştıran neşesini seyretmek kalıyor...

18 yorum:

Demet dedi ki...

2 yaşın kutlu olsun Ada, arkadaşlarınla ne güzel eğlenmişsin her günün sevdiklerinle beraber oyun tadında geçsin.
O tatlı pembe yanaklarından öpüyorum,
demet & denizkızı

Eko Anne dedi ki...

Mutlu yıllar Ada. Hep yanakların pembe, yüzünde güzel gülümsemen olsun. Öpücükler yanaklarından

Güneş Büyüktelli Akay dedi ki...

Yeni yaşın kutlu olsun Adacığım ne güzel bir günde doğmuşsun :)

Başak dedi ki...

adacığımın yeni yaşı kutlu olsun annesi.Yanakları ne güzel ya pembiş pembiş.

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

adoşcum nice yıllara,ekip toplanmış gene.neşeniz muhabbetiniz daim olsun.

kirazsevdasi dedi ki...

canım benim, simdiden mutlu yillara,
ne guzel pembis yanaklarin hep gulumsesin. cok tatlisin.

Emine dedi ki...

Nice yıllara Adacığım hayat boyu yüzün hep gülsün.Pembe pembe yanaklarından öpüyorum.

durununannesi dedi ki...

Ada'cığım,sağlıklı,mutlu,başarılı ve upuzuun bir ömrün olsun.Hayat sana istediğin tüm kapıları açsın.Şansın bol olsun güzel kız:)

Burcu dedi ki...

O pembiş yanaklardan Arda da çok öpmek isterdi.. Artık Arda'nın doğum gününde öper ;) Nice yıllara tekrar...

Naile dedi ki...

Umur'cuğum, öncelikle minik Ada'cığın 2. yaşgününü kutluyorum. Birden bir hüzün doldu içime, daha 1. yaş günlerini kutlamıştık şimdi bizimkilerin de 2. yaş günü yaklaşıyor. Ne tuhaf hem büyüsünler istiyoruz hem zamanın çabuk geçmesi ürkütüyor bizi.

Çok güzel bir doğum günü yaşamışsınız, bebeklerin hepsi harika. Kızımızın beresi ve gamzeleri çok tatlı maşallah.

Nice güzel yıllara hep birlikte olmanız dileğiyle.

Sevgiler..

füsfüs dedi ki...

adacığım ikinci yaşın kutlu olsun güzel kız, hayatın hep böyle neşe içinde, dostlarının arasında gülücüklerle geçsin, öpüyorum yanaklarından

meldi dedi ki...

Sağlıklı mutlu yıllar pembe yanaklı Ada. Ne güzel bir doğum günü organize etmiş annen böyle. Baldanadamla öpüyoruz balyanaklardan

Özden Levent dedi ki...

Ada'cım yeni yaşını çok çok kutluyorum. Ailen senin için harika bir doğumgünü hazırlamışlar.

Umurcum inan senin ve Ada'nın iyi kalbi yazılarınıza da yansıyor, ne kadar şanslı bir minik hanım ki onu çok seven ve mutlu etmeye çalışan bir annesi var. Daha nice nice yaşlar dilerim.

özden&Can

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Ada prenses,ikinci yaşın kutlu olsun.Çok güzel bir doğumgünü geçirmişsin,güzel hediyeler almışsın.Hayatın boyunca hep mutlu olur ve gülersin inşallah..tatlı yanaklarından öpüyorum.

sinem dedi ki...

Nice mutlu yıllara hep birlikte sağlıkla girmeniz dileğiyle...

AYÇA dedi ki...

2.yasınız kutlu olsun.mutlu sağlıklı nice nice yıllara:)

ibeking dedi ki...

uzun sağlıklı neşeli yıllar dileriz minik adaya :)

sevgiler

Sen Gelince dedi ki...

Mutlu yıllar, mutlu yaşlar Ada'cım:) Daha nice nice yaşların, uzun bir ömrün, güzel bir yaşamın olsun... Her şey harika görünüyor:) Umur'cum sizi de kutluyorum... Gülen yüzünüz hiç solmasın... Sevgiler...