9 Kasım 2009 Pazartesi

hoşçakal buffy

Buffy gitti... Melek oldu güzel kızım...
Artık acı çekmeyecek...
Şimdi acı çekme sırası bizde...
Bir köpeğin yokluğunun verdiği acı nasıl anlatılır ki bilmeyenlere...
Onlar kapıda karşılayıp üstüne atlamıyorsa eğer o evin ev olmadığı...
Güzel başlarını yaslayıp kucağınıza o koca gözleriyle neler neler söyledikleri nasıl anlatılır...
Daha birbirlerini sevmeyi beceremeyen insanlar, bir köpeğin yüreğindeki o koca sevgiyi anlayabilir mi?
Güle güle git kızım... Huzur içinde uyu...
Sen o güzel gözlerini bıraktın bize...
Güle güle...

16 yorum:

Özden Levent dedi ki...

Üzgünüm Umurcum:( Sevgili dostlarımızı kaybedince ne söylenir bilemiyorum ama seni anlıyorum, bir dostunu kaybetmişsin..Hayat böyle işte miniklerimiz de "tecrube" ederek bunu öğrenecekler, yapabileceğimiz tek şey yanlarında olmak...

banu dedi ki...

Umur'cum çok üzüldüm... söyleyecek hiç birşey bulamıyorum ki... huzur içinde uyusun

Limonlu Turta dedi ki...

Umurcuğum,
Çok üzüldüm. Bir an Pakize'siz kalınca ne olurum diye düşündüm ve kalbim sıkıştı. Huzurla uyusun...
ç.

Başak dedi ki...

ne kadar da güzel bir kızmış buffy.Çok üzüldüm umurcuğum.

Naile dedi ki...

pek hayvan beslemedim, hele kedi köpek hiç beslemedim ama ellerimde can veren muhabbet kuşum geldi aklıma ve kaybedince ne çok ağladığım. Bağlanmak-sevmek bu, insan hayvan dinlemiyor..

Emine dedi ki...

Çok üzüldüm Umurcuğum ya ne yazacağımı bilemedim.oyy ne güzelde bakmış...

sinem dedi ki...

Çok üzüldüm Umur dışardaki insanlar için amaaann köpek işte nihayetinde deselerde kimse bilemez 10 dosttan bile vefakar olduğunu....Umarım çabuk atlatırsınız içinizdeki boşluğu.Öpüyoruz seni hemde en kokulusundan kızımla ...

AYÇA dedi ki...

:(( Çok üzüldüm...Ne kadar zor bir durum sabır sabır sabır :(

Evin dedi ki...

canım yaaa, ne zamandır iş-güç maalesef görüşemedik:( az önce okudum, çok üzüldüm.. ne kadar da severdiniz ailece :( gerçekten çok üzüldüm.. umarım bir şekilde alışıp uzakta oluşuna, doldurabilirsiniz içinizdeki boşluğu..
hepinizi çok öpüyoruz..
Evin&Efe

füsfüs dedi ki...

çok üzüldüm canım, gerçekten çok sevimliymiş buffy, acı çekmeyecek artık demişsiniz ya tek teselli bu sanırım sizin için

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Çok ta tatlıymış,çok üzüldüm..

Sermin dedi ki...

hayvan sevgisi ve sevdiğin hayvanı büyütmek çok özel birşey. onu kaybettiğinde bri yakınını kaybetmiş gibi acı çekiyorsun. bend e yaşadım bu duyguyu zamanında ve bir daha da evcil hayavan almadım çünkü kaybetmekten korktum yine. ne diyiiim çok üzüldüm huzur içinde uyusun buffy

Burcu dedi ki...

çok üzüldüm Umur, daha geçenlerde sibel demisti; Umurlara gidelim hayvan sevgisini çocuklarımıza ancak buffy gibi sevecen bir köpekle iç rahatlığıyla öğretebiliriz, saldıracak korkusu yaşamadan diye.. Offf... :((

meldi dedi ki...

Çok üzüldüm canım :( bir hayvan dostunu kaybetmenin acısını bilirim. yıllar geçsebe boşluk dolmuyor malesef. Artık acı çekmicek olması bir teselli ve mutlu geçmiş bir hayatı olması tabi...

Güneş dedi ki...

Çok acı gerçekten de. Bu acıyı yakın bir arkadaşımla yaşadım, seni anlayabiliyorum.

ZeyNes dedi ki...

Biraz geç okudum bu yazını...boğazım düğümlendi,yazacak birşey bulamadım.Çok güzel günleriniz geçti eminim birlikte...Rahat uyusun!