20 Kasım 2009 Cuma

kardeşim benim....

Ben, kadınların çoğunlukta ve etkin olduğu anaerkil bir aileden geliyorum... Benim ailemdeki kadınlar, duygularını saklamaz, olanca şiddetiyle yaşarlar... Sevgileri de öfkeleri de büyüktür... Hepsi çalışkandır, onlar için imkansız yoktur. Hani tuttuğunu koparır cinsinden... İnandıkları şey için dünyaya kafa tutarlar... İnanmadıkları şeyi de hayatta hiçbir güç yaptıramaz onlara... Ve öyle özeldir ki ilişkileri, hiçbir şey bozamaz... Birlikte ağlar, birlikte gülerler... Günde kırk kere telefon açarlar birbirlerine. Kimse, birbirinden habersiz hiçbir şey yapmaz. Ve biri yetişin dediğinde ötekiler, fırlar koşarlar anında... Daha telefonu bırakmadan elinden, varırlar yanına... Onlar, benim kadınlarım tıpkı bu iki küçük melek gibi...

Benim iki kız kardeşim var dağlar gibi sırtımı yaslayabileceğim... Onlar olmadan ne yapardım bilmem. Hayatımın en büyük zenginliği onlar... Bendeki kredileri öyle sonsuz ki ve benim de onlardaki kredim... Hani sorgusuz sualsiz çıkarıp böbreğini yüreğini vereceğin cinsten. Ne bir kıskançlık, ne bir paylaşamama hali... Benim olan onların, onların olan benim... Çünkü annem, en büyük zenginliğin kardeşlik olduğunu öğretti bize... Şimdi bizim, bu kızlara öğreteceğimiz gibi...
Biz birbirimizin sevinçlerini, acılarını ve hatta hayallerini paylaşırız... Bilirsiniz başkalarının hayallerini paylaşmak, o hayallerin gerçekleşmesi için çabalamak zordur. Biz, birbirimizin arkasını kollar, birbirimize yol açarız... Kimseye fırsat vermeyiz... Birbirimiz için herşeye katlanırız... Bunlar bize aileden miras, bizden de kızlarımıza....

Ada, öyle seviyor ki Eylül'ü. Minicik ellerini, yanaklarını öpüyor. Bütün bebeklerinin adı Eylül. Biliyorum Eylül de Ada'yı sevecek. Ve birlikte büyüyecekler... Birlikte oynayacak, elele tutuşup birlikte gezecekler... Birlikte genç kız olacaklar... Bizimle paylaşmadıklarını birbirleriyle paylaşacaklar belki... Koruyup kollayacaklar birbirlerini... Tıpkı bizim gibi...
Not: Bu güzel meleğin annesi, güzel Arzucuğum,
Biraraya geldiğiniz zamanlarda sırf Ada üzülmesin diye kendi bebeğini ihmal etme pahasına sürekli onunla oynadığın için sana nasıl teşekkür etsem? Umarım en az senin kadar iyi bir teyze olabilirim...

9 yorum:

füsfüs dedi ki...

işte bu yüzden bir çocuğum daha olursa o da kız olsun istiyorum, kızkardeşlerin ilişkileri bambaşka çünkü
allah bozmasın...

Başak dedi ki...

umurcum gözlerim doldu okurken.Allah ağzınızın tadını bozmasın.Kardeşlik gerçekten çok güzel birşey.Ada'nın resimlerine bayıldım hele de Eylül'ün elini öptüğü resme.

Özden Levent dedi ki...

Umurcum yazını olurken bir sürü yerde "keşke" dedim, tatlı tatlı kıskandım...Allah sizi hiç ayırmasın,Ada ve sevgili kuzeni de tıpkı sizin ilişkiniz gibi bir bağ kursunlar.
Bu arada başlığı ilk okuduğumda "aaaaa Ada'ya kardeş geliyor" dedim:)
Seni ve Ada'yı çok öpüyorum

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

aynen,ben de acaba mı dedim :)
sen de çok iyi bir teyzesindir eminim umurcum.öpüyorum adoşu eylülü öptüğü gibi

Demet dedi ki...

Umurcum ne kadar şanslısın 2 kızkardeşle, Ada da çok şanslı nasıl da şefkatle bakıyor minik Eylül'e..sizin gibi sağlam bir sevgiye sahip olsunlar hep..

Batıkan dedi ki...

Gözümü kırpmadan okudum ablam geldi aklıma hem üzüldüm hem mutlu oldum...
Ömür boyu elleri ayrılmasın hep gülsünler..
Bu arada sen iyi bir teyze olmuşsun zaten merak etme ;)

Güneş Büyüktelli Akay dedi ki...

Umurcuğum benim kızımda şanslılardan 3 teyzesi var :) Gerçekten kızkardeşlerin yeri başka,sevgiler.

ZeyNes dedi ki...

En büyük hayallerimden biri bizim çetenin kızlarının da birer kardeş olmaları birbilerine...Bazen kan bağı gerekmez kardeşlik için değil mi? Eylül'e ve O'nu çoookkk seven Ada'ma bayıldım...

sinem dedi ki...

3 kız kardeşiz birbirimizin her daim yanında olsak da senin dediğin gibi bir bağ hiç olamadı aramızda biliyormusun .