24 Kasım 2009 Salı

nice yıllara minik meleğim

video


Nice yıllara minik meleğim...
Tam iki yıldır seninle uyuyup seninle uyanıyor, seninle nefes alıp seninle büyüyorum...
Senin yediğin kadar doyuyor, seninle birlikte öğreniyorum...
Senin canın acıdığında benim ki daha çok yanıyor...
Artık iki yaşındasın. Bir yılda ne çok şey başardın, ne çok şey öğrendin...
Öyle duygusal, öyle içten, öyle merhamet dolusun... Hayvanlara, bitkilere, senden küçüklere gösterdiğin sevgi, öyle derin ki bilgeliğin insanı şaşırtıyor.
Annelik, bir tür delilik hali... Söylediğin her kelime, gözünün her bir ışıltısı, yemek yerken çıkardığın şapırtı, sevincin, mutluluk çığlıkların, kısacası sana dair herşey beni büyülüyor...
Dünyayı senin gözünden görebilmek için neler vermezdim...
Benim kızım olduğun için, beni annen seçtiğin için sana sonsuz teşekkür ediyorum...
Benim hasır kirpikli, elma yanaklı kızım,
Hayatın hep bereketli, hep uğurlu olsun... Aldığın her nefes çiçek kokulu, ağzındaki her lokma bal kaymak, dokunduğun herşey yumuşacık olsun... Güzellik sarsın dört yanını... İçinden geçirdiğin her dilek gerçekleşsin... Çirkinlik, kötülük, hastalık hiç uğramasın yanına... Canın hiç acımasın... Herşey, hep gönlünce olsun...
Ben, hep yanında ve arkanda olacağım...

19 yorum:

Başak dedi ki...

tatlı adaşımızın doğum gününü kutluyoruz,sağlıklı upuzun bir ömür diliyoruz,elma yanaklarından kocamaaan öpüyoruz.

füsfüs dedi ki...

off umurcum ne yaptın sen ya, resmen ağlamak üzereyim
senin sözlerinden sonra ne desek yavan olacak, iyi ki doğdun güzel kız, ne şanslısın çok güzel kalpli bvir annen var, ömür boyu mutluluklar ikinize

Burcu dedi ki...

Ada ileride bunları okuyacak ve annem duygularını ne kadar güzel ifade etmiş diyecek..

kirazsevdasi dedi ki...

canım, ne kadar guzel yazmissin.
Cok guzel omru olsun Adacigin

Batıkan dedi ki...

Sabah sabah pek iyi gelmedi ama allah ailenize ömür boyu mutluluk versin, doğum günü kutlu olsun minik Ada'cığın...
Sevgiler...

Filiz-Yiğitin annesi.. dedi ki...

Tatlı ada'nın doğumgünü kutlu olsun.Ne güzel yazmışsın annesi çok duygulandım.Çok güzel bir ömür diliyorum ada'ya...

Güneş Büyüktelli Akay dedi ki...

Canım ne güzel yazmışsın.

Sağlıkla,Sevgiyle büyüsün.

Sevgiler.

Emine dedi ki...

Umurcuğum yine çok güzel yazmışsın ,çok duygulandım.Minik Adacığımız doğum günü kutlu olsun.Sağlıklı,mutlu nice nice yıllara

AYÇA dedi ki...

Ne güzel bir yazı...ada ya nice mutlu yıllar.yüzünüzden gulucukler hiç eksik olmasın

AYÇA dedi ki...

Ne güzel bir yazı...ada ya nice mutlu yıllar.yüzünüzden gulucukler hiç eksik olmasın

Decaf Latte dedi ki...

Ne guzel ifade etmissin duygularini Umur... Ada cok sansli annesi... Yeni yasini sevgiyle kutlarim... Saglikla buyusun hep...

yapıncak dedi ki...

Yepyeni,rengarenk yaşlara Ada, sağlıkla, mutlulukla :)

esra dedi ki...

iyi ki doğdun güzel fıstık..
Umur enfes br yazı olmuş, hele ki fotoğraflar ve cem karaca birleşimi muhteşem. gözlerim doldu içim titredi. Ada, çok şanslı, senin gibi bir annesi var. Sen çokşanslısın ada gibi sağlıklı dünya güzeli bir kızın var. Çok öpüyorum onu gıdısından :)

Eya dedi ki...

Sevgili Umur, her ne kadar tanismasak ta cok pozitif enerji aldigim kisilerden birisin. Bana öyle güzel bir yorum birakmissin ki inan cok mutlu bir o kadar da mahcup oldum.Ben kendimi acemi bir mutfak düskünü olarak görürken birilerinin dünyasina girip katkida bulunmus olmak inanilmaz muhtesem bir duygu. Ne mutlu bana, Ada´nin gelecekte yasadiklarinin bir sayfasinda yer alabilmek. Dogumgününü ictenlikle kutluyorum, henüz anne degilim ama öyle güzel anlatmissin ki dogursam mi diyesim geldi.Dolayisiyla bizzat tesekkür edtmek istedim yorumun icin. Sevgilerimle Umurcugum...saglikli güzel günler dilegiyle...

zehra

Özden Levent dedi ki...

Umurcum harika kızımız Ada'nın doğum gününü Kırmızıbu ve ben en en en iyi dileklerimizle kutluyoruz. Ada'nın o bahsettiğin iyi kalbi inan yüzüne yansıyor, bir miniği şekillendiren senin gibi bir rehberi olunca böyle oluyor Umurcum. Çok güzel, sağlıklı, mutlu, huzur dolu bir hayat dilerim Ada'ya
Sevgilerimle
Özden&Abicim Kırmızıbu

Sermin dedi ki...

yeni yaşı ada'ya çok mutlu olacağı bir yıl getirsin. sevgiler. öptük siziimsdw

Demet dedi ki...

Ada nice yaşlara sevdiklerinle beraber, gözlerindeki pırıltı hiç sönmesin elma yanakların hiç solmasın,
demet & deniz

meldi dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun elma yanaklı güzel kız. Böyle sevgi dolu bir annenin senin gibi merhametli sevgi dolu kızı olur sanırım. Ne güzel yazmışsın Umurcum. Bende senin duygularının benzerlerini hissetsemde bu günlerde, senin gibi güzel ifade edemiyorum...

durununannesi dedi ki...

Sevdikleriyle ve sevenleriyle sağlıklı mutlu ve upuzun bir ömür dilerim.Şansın bol olsun güzel kız.