2 Kasım 2009 Pazartesi

yaz bitti

Yaz bitti işte. Hatta neredeyse sonbahar bitmekte... Bir türlü yayınlanamamış, kıyıda köşede kalmış fotoğrafları derleyip noktayı koymalı... Şimdi yeni bir mevsimi kucaklama zamanı...

Bu, benim ikinci yazımdı. İlkinde öyle küçüktüm ve kendi başına hareket edebilme işiyle öylesine meşguldüm ki yaz olduğunu anlamamıştım pek. Oysa 2009 yazı, benim bu mevsimle gerçekten tanıştığım, hayatımın en çok ilkini yaşadığım zaman... İlk kez pikniğe gittim örneğin. İlk kez dondurmanın tadına baktım.

Yeni arkadaşlıklar ekledim varolanların üstüne. Varolanlarıysa pekiştirdim... Sarılmayı, öpmeyi, sevdiklerimi görünce mutlu olmayı, onlara dokunmayı öğrendim...

Yemek yemekten zevk almayı, hatta sevdiklerimin üzerine ekmek batırmayı öğrendim...

Yeni yerlere götürdü annemle teyzem beni. Gittiğim her yerde değişik şeyler çıktı karşıma. Kimini biraz ürkerek uzaktan, kimini çığlık çığlığa koşarak keşfetmeye çalıştım...

Dışarıda çok eğlendim ama evimizin de tadını çıkarmayı öğrendim. Hatta evimize gidelim demeyi öğrendim....Odamda oyuncaklarımla oynamayı, kitapların resmine bakmayı, boya yapmayı öğrendim... Annemin gösterdiği iki kıyafetten birini seçip, ters falan da olsa kendi kendime giyinmeyi öğrendim...


Çufçuflara binmeyi, Miki'yle düdüt kullanmayı...

Ellerimi çırpmayı öğrendim....

Teyzemle kız kıza takılmayı, bilgisayarda eşleştirme oynamayı öğrendim...

Atladım, zıpladım, parka gidip salıncaklara bindim, kaydıraktan kaydım...

Top havuzuna atlamanın ne kadar eğlenceli olduğunu keşfettim...

Mamalarımı Efe'yle paylaşmayı, onu ellerimle beslemeyi, sonra da onunla saklambaç oynamayı öğrendim...
Afyon, Bursa, Antalya... Bir sürü yere gittim, bir sürü törene katıldım... Yüzdüm güneşlendim... Oynadım, oynadım... Herşeyin tadını çıkarmaya çalıştım. Arada düştüm, biraz canım acıdı... Ama annem öpünce geçti. Dişlerim çıktı, boyum uzadı, hatta biraz da kilo aldım... Bu benim ikinci yazımdı... Doyasıya yaşadım... Daha nice yazlara efendim....

12 yorum:

Güneş dedi ki...

Güzel bir yaz bitti, umarım gripsiz güzel bir kış yaşarız.

Başak dedi ki...

sağlıklı mutlu sevdikleriyle birlikte çok çok neşeli daha nice yazları olsun...öpüyoruz

Emine dedi ki...

Ohh ne güzel dolu dolu bir yaz geçirmişsiniz.Ben kışı severim ama şu gripler hastalıklar korkutuyor.Umarım sorunsuz bir kış geçiririz hep beraber...

gezicini dedi ki...

nice yazlara, kışlara inşallah!
sevgiler
gorki

Demet dedi ki...

ne güzel geçmiş 2.yazın bütün yazların böyle dondurma tadında geçsin hep güzel şeylerle karşılaş olur mu üzüm gözlü :)

kirazsevdasi dedi ki...

senin o gunes gozluklu fotografina bayildim biliyor musun =)
hep gul emi?

ZeyNes dedi ki...

Güzeller güzeli Adacım,hep birlikte daha çok güzel yazlar,kışlar,baharlar yaşayalım inşallah.Günler,aylar,mevsimler geçerken sizlerin her geçen gün büyüdüğünü görmek en büyük mutluluğumuz...

Burcu dedi ki...

şu kışı bir atlatsak güzel güzel, bak seneye yaz nasıl daha da eğlenceli geçecek...

sib dedi ki...

etraf bembeyaz olana kadar kış geldiğine inanmam ben:)
hatta kışı sevmezdim doğduğumdan beri..ta ki jr' a kavuştuğum zamana dek! artık kış mevsiminin hastasıyım..
bir de yerler çamur olmasa:( şöyle suyun tertemiz aktığı bir cadde görsem Türkiye' de...

canım, bitsin yaz..gelsin kış..yapalım kardan adam takalım burnuna havuç:))
ada ve jr da kardeşleriyle beraber atsın kartoplarını sırtımıza kafalarımıza:D

füsfüs dedi ki...

adanın her hali çok tatlı, kendisi de yaz gibi:)

sinem dedi ki...

yine dolu bir yazı olmuş,iimi ısıtan fotolarla.Sorunsuz hastalıksız bir kış olsun inşallah...

Özden Levent dedi ki...

Ay Ada sen çok yaşa emi:)))Bayıldım ilk fotoğrafa Umurcum ne o öyle emzik, gözlük falan, çok tatlısın Adacım çoooookkk...Dana nice güzel, sağlıklı, mutlu yazlar geçir inşallah.
Sevgiler ve öpücüklerimle,
Özden&Can