13 Kasım 2009 Cuma

yiyelim, içelim, sağlıklı beslenelim...

Geçen haftasonu, Ankara'daki Organik Pazar'da çocuk şenliği vardı. Banu teyze, haydi deyince bizim çete pazarda toplandık. Sloganımız hazır: yiyelim, içelim sağlıklı beslenelim. GDO'lu, hormonlu, kısacası doğal olmayan herşeye, plastiğe naylona hayır diyelim... Ağaç yaşken eğilir, şimdiden naylon poşet yerine bez torbalar kullanmaya başladık. Benim, küçük bir kağıt torbam var örneğin. Anneanneme giderken eşyalarımı ona koyuyoruz annemle...

Giderken Upsy Daisy'i de aldım yanıma arkadaşlarıma göstermek için... Hem o da gezsin biraz, dünyayı öğrensin... Bak Upsy Daisy, burası pazar... Ben de ilk kez geliyorum haydi herşeyi keyfedelim...

Zeynep'le annesi Neslihan teyze, Mira'ya annesi Banu teyze ve babası Cenk amca ve Selin'le annesi Çiğdem teyze (kısacası bizim çete) toplandık pazarda.

Önce karnımızı doyurduk. Patatesli, peynirli, kıymalı çok güzel gözlemeler vardı. Yanında da ayran. Birbirimizi yerken görünce aşka gelip gözlemeleri göbüşlerimize gönderdik. Selin'le ben, ayranlarımızı karıştırdık bir ara. Birazı yere dökülmekle beraber üç kutuya yakın ayran içtik...

Selin'in de minik bir Upsy Daisy'si vardı. Resme bakıp yalnış anlamayın: Kesinlikle kavga etmiyoruz. Bilakis, sohbet edip gülüşüyoruz...

Pazarı gezerken her tezgahta birşeyler ikram ettiler bize. En çok bu dut kurusu satan amcanın önünde kaldık. Hepimiz avuç avuç dut kurusu yedik. Galiba en çok da Mira yedi. Çünkü annesi kucağına alıp uzaklaştırmasa Mira, tezgahın önünden ayrılmayacaktı...

Sevgili Mira, bizi de besledi elleriyle... Hepimize teker teker dut kurusuyla ekmek yedirdi... O ye dedi biz de yedik...

Sohna Zeynep'le takıldık biraz. O bana anlattı, ben ona... Ne olacak bu dünyanın hali dedik, bir yanıt bulamadık.... Belki büyüyünce...

Zeynepçiğime üzülme sevgili arkadaşım herşey çok güzel olacak dedim...

O da bana evet Ada herşey yoluna girer dedi de rahatladık.... Seviyoruz biz birbirimizi ya...

Bunlar saman balyasıymış, annem öyle dedi. Üzerlerine basmak pek eğlenceliydi. Aslında bunları gösterileri izleyen ablalarla abiler otursun diye koymuşlar. Biliyor musunuz atlarla inekler bunları yiyormuş... Hiç hoş değil....

Atladım zıpladım çok güzel bir gün geçirdim...


Daha bitmedi... Bir gece önce de sevgili Sibel teyze ile Emre'ye konuk olduk. Üç kız üç oğlan gene çok eğlendik...

Annelerimizin ortaya serdiği kocaman bir kağıda boya yaptık. Sermin teyzenin söylediği şarkılarla dans ettik... Çınar benim Scooby Doo'lu crocslarımı çok sevdi..

Sibel teyze, yaptığımız resmi duvara asmak istiyordu ama olmadı. Çünkü boyama çalışmaları bitince bu kez de kağıt parçalama oynadık... Sibel teyze, o güzel akşam ve güzel mamişler için kucak dolusu sevgiler sana...

12 yorum:

ada dedi ki...

Adacığım, sevgili adaşım,
O nasıl güzel bir bere. Bir bere de birine bu kadar mı yakışır. Zeynep'le ne güzel sarılmışsınız birbirinize. Benim de sizin gibi beşikten başlayan dostluklarım olsaydı keşke. Öpüyorum seni

banu dedi ki...

Ada'cım... biliyor musun, Mira o aldığım koca kutu dutu bir hafta da yedi bitirdi :)

meldi dedi ki...

Ama siz ne kadar şeker bir çetesiniz böyle. Kıskandık sizi.bizim çetede silkinip bi toplanasın artık :)

füsfüs dedi ki...

şu ankara grubunu zaten imrenerek izliyorum, çok tatlısınız, hep berabersiniz, ne güzel, ne şanslısınız

Emine dedi ki...

Bizde çok kıskandık sizi çok güzel ya,çok tatlısınız.

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

tam fotoroman gibi olmuş umurcum , ben de ankara grubunuzu cok seviyor ve kıskanıyorum :)
öpüyorum

sinem dedi ki...

Umur ne güzel birgünmüş o öyle :)En güzeli de dut kuruları ve gözlemelermiş.

Başak dedi ki...

Ama yaaa,kıskanıyorum:))

ZeyNes dedi ki...

Birlikte geçen hergünümüz birbirinden güzel ve anlamlı...Fotoğraflara bayıldım. Hepinizi çok seviyoruzzzzzz...

Burcu dedi ki...

Ada'nın doğum gününü kutlarım Umurcum.. Aradım o gün eşin çıktı Adacığımı uyutuyormuşsun.. Keşke gelebilseydim ama bundan sonra artık ortama akabiliriz... Öptüm..

durununannesi dedi ki...

Çok harika bir gün ve arkadaş toplantısı geçirmişsiniz.Güzel günlerinizin ve dostluklarınızın devamını dilerim:)
sevgiler

Güneş Büyüktelli Akay dedi ki...

Ne iyi yapmışsınız, çok güzel eğlenceli bir buluşma olmuş..