9 Aralık 2009 Çarşamba

çakma kum havuzu

Saat gece yarısını çoktan geçmiş, nöbetten yeni dönmüşüm. Ama yatıp uyumak yerine hemen video ve fotoğrafları eklemem, sayfayı yenilemem lazım. Neden? Çünkü biz de aktivite yaptık, hem de çok eğlendik.
Hayatta kıskanç bir insan olmadım ben. Tabii ki kıskandığım bir kaç kişi var: Mesela Orhan Pamuk. Keşke benim de onun gibi tek yapmam gereken okumak, araştırmak ve yazmak olsaydı. Bir de Gabriel Garcia Marquez ve Umberto Eco ile şöyle uzun uzun sohbet etme şansını yakalamış insanlar... Gabo'yla oturup sabaha kadar laflasaydık... Bana Yüzyıllık Yalnızlığı nasıl yazdığını, Kolombiya'daki olaylarla ilgili düşüncelerini anlatsaydı. Hatta başka yazarların dedikodusunu yapsaydık... Ah ah...
Nereden nereye... Neyse biz konumuza dönelim. Ben bu aktivite üreten ve yapan anneleri de pek kıskanıyordum uzun zamandır. Sonra kıskanmakla elimize birşey geçmez, artık harekete geçme zamanı deyip çakma kum havuzumuzu yaptık. Sevgili Füsun'a bize ilham verdiği için buradan kucak dolusu sevgiler gönderiyoruz. Kendisi, benim favori annelerimden biridir.
Ada, pek sevdi kum havuzunu. Fakat biz, resim çizmek yerine, işi biraz da bilimsel aktiviteye dönüştürdük. Sevgili kızıma bir küçük değirmen alıp bu vesileyle hareket yasaları ve enerji konusunda da bilgi verdim. O beni pek umursamayıp bir yandan BabyTV izledi bir yandan da küreğiyle kum doldurdu. Ama ben onu bilirim, kesin söylediklerim o iki kulağı arasındaki recorder'a kaydedilmiştir.

Aktivitemizi gururla sunarız efendim...

video
Not: Çakma kum havuzu yapacaklara yere mutlaka birşeyler sermeleri şiddetle önerilir. İlkinde heyecandan sermemiştik. Evimizi temizlememiz hayli uzun sürdü.

16 yorum:

Crebro dedi ki...

Kış aktiviteleri kadar yaratıcı şeyler yoktur. Gerçekten de ne kadar çok seviyorlar böyle şeyler yapmayı.

Batıkan dedi ki...

Ellerine sağlık çok başaarılı :) bizde yaparız kesin yakında...daha geniş bir örtüyle..

Başak dedi ki...

ben cesaret edemiyorum kum havuzu işine.bulgur fasülye aktiveteleriden sonra bile saatlerce evi temizlediğim için,o incecik irmikler beni korkutuyor.ne yapalım bizim adoş yazı beklesin,sitenin bahçesindeki sahici kumlarla oynasın dimi:))
sizi tebrik ediyorum başarılı bir aktivite olmuş.bu arada umurcum bizim adaşları tanıştırsak artık ne dersin?ikinizi de öpüyorum.

Emine dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel bir aktivite olmuş bizde bir kere denedik sonuç temizlikti.Ada'cığım ne güzel oynuyor ya,kaşıklarla niye uğraşayım diye düşünüp elleriyle işe koyulması çok şeker olmuş.yine çok dağıtmıyor maşallah.Bizimki yağmur gibi yağdırmıştı:)

Zeynep, İstanbul dedi ki...

Bayılıyorlar böyle oyunlara, ben de onları böyle oyunlarda seyretmeye bayılıyorum ama henüz cesaretim yok ,accık daha büyüyelim diye bekliyorum. Ada' yı seyredip mutlu oldum şimdilik :) Ama çok heveslendim çok..

GüCüBe dedi ki...

Ellerine sağlık, ama biraz cesaret işi bence :) Kızlar anlam veremiyor kestirmeden hallediyorlar.

AYÇA dedi ki...

Süper fikir...ama onu yaptığım an ev batar :( evde olup bişey yaratamıyorum ya kızıyorum kendime.

suinci dedi ki...

yok vallaha ben hala cesaret edemiyorum...bravo doğrusu...

Demet dedi ki...

süper :)Adacım çok başarılı gayet serinkanlı sakin çıkmış fotolarda annesini üzmemiş :)
öpüyoeum tatlı yanaklarından onun..
sevgiler,

füsfüs dedi ki...

sen de benim favori annelerimdensin canım benim:))
o değirmen de çok güzelmiş bu arada

Belkıs dedi ki...

süper fikir hemen uygulamalı :) (özendiriklik son safhada ama dimi :) )

KUMRALADA dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
KUMRALADA dedi ki...

ayy çok özendim ya, harika bir eğlence bu, nasıl da uslu ve profesyonel oynuyo :)

(bu arada teşekkür ederim bloguma bıraktığın iyi dilekler için umur&ada)

esra dedi ki...

nasıl da keyifle oynuyor.. benim bile oynayasım geldi..
orhan pamuğu gerçekten sever misin ? ben çok severim, kalemini beğenirim. tek sevmediğim okuyamadığım romanı masumiyet müzesi.

Doğa dedi ki...

Maşallah minik meleğe:) yanlız çok başarılı.. iki işi birden yapabiliyor annesi..hem kum havuzu ile oynuyoruz.. hem baby tv de ki hiç bir şeyi kaçırmıyoruz :)))

meral dedi ki...

selam,

etkinlik çok güzel,o değirmeni araıyorum ben de ,yabancı bir reklamda görmüştüm,nerden aldığınızı yazabilir misiniz

teşekkürler