18 Aralık 2009 Cuma

hediyelerimiz geldi :)

Yeni yılın ilk hediyelerini aldık biz. Ada'ya Montessori Grubu'ndaki çekilişten, bana da sevgili Füsun'un düzenlediği çekilişten... Büyük bir şans eseri ikisi aynı anda geldiler. Benimki önce gelse bütün paketlerin, hediyelerin kendisi için olduğunu düşünen bizim minik cadı ne yapardı bilmem... Benim hediyem, İzmir'den sevgili Filiz'den, Ada'nınki de Kocaeli'nden Füsun ve dünya tatlısı Defne'den geldi. Şu paketlerin güzelliğine bakar mısınız....

Hediyelerimiz geldiğinde Ada uyuduğundan resimlerini çekebildim. Küçükhanım uyandığında bir heyecan koşturdu odasına... Ve çılgınca bir mutluluk... Bazen onunla birlikte yeniden çocuk olmayı öyle çok istiyorum ki...

Sevgili Füsun, öyle güzel bir paket hazırlamış ki Ada için. Ona bu muhteşem özeni ve duyarlılığı için sonsuz teşekkürlerimi ve kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum. Hemen kitabımızı okuduk. Buradan herkese öneriyorum bu kitabı... Anne, tilkinin yavru tilkiye sevginin nasıl birşey olduğunu açıkladığı harika bir kitap... Puzzle, zaten çok güzel. İki gündür Ada'nın elinden düşmüyor. Daha önce hiç geometrik biçimlerin olduğu bir puzzle almamıştım ona. Yanlış yaptığımı anladım... Şimdiden hepsini yapıyor Ada....

Ama bu kart, bu kart çok özel... Öylesine paha biçilmez ki benim için. Bu, birinin oturup benim için, Ada için emek vermesi, zaman harcaması, bizi düşünmesi ve sevmesi demek... Ada, büyüyene kadar ben saklayacağım bu kartı. Sonra da o saklayacaktır eminim... Nasılsa Defne ile Ada, o zamana kadar çoktan tanışmış ve iki iyi arkadaş olmuş olurlar...
Benim hediyem mi? O da öyle narin ve güzel ki... Sevgili Filiz, inceliğin, kartın, yazdıkların beni öylesine mutlu etti ki nasıl anlatsam...
Ben, bu armağanları birer bağ gibi görüyorum. Bu sayede üç farklı kentte dört kişi ile çok özel bağlar kurdum. Benim için dünyalara bedel...
Böyle başlayan bir yıl, eminim harika geçecektir...

5 yorum:

GüCüBe dedi ki...

Çok güzel gerçektende iyiki buna öncülük etmiş, sevgili Füsün ve Seher, güle güle kullanın.

Sevgiler.

Batıkan dedi ki...

Bence de inşallah bu yıl hepimiz için güzel geçicek ;)

Güle güle kullan canım..

füsfüs dedi ki...

adacığım güle güle kullansın hediyelerini,sen de tabi. onun mutluluğu herşeye değer
bu arada o kırmızı yanaklı uykudan kalkmış hali ne kadar tatlı, pijamaları da ayrı bir güzel

GÜLCAN dedi ki...

Çok güzel hediyeleriniz güle güle kullanın benim gözüm Ada'da kaldı maşallahh pijamaları nerden aldınız bayıldımm

Demet dedi ki...

Çok tatlı üzüm gözlü güle güle kullansın hediyelerini sağlıkla.. uykudan uyanınca hep hediye beklemesin ama :)