15 Aralık 2009 Salı

hediyelerimiz ve adaloglar 2

Efendim bir heyecan hediyelerimizi aldık, Ada ile paketledik (anne, sonradan o paketleri hiç beğenmeyip tekrar yaptı) kargoya verdik. Arkasından bay bay yaptık.

Ada, önce hediyelerin onun için olduğunu düşündü ve neden paket açmak yerine paket yaptığımıza pek bir şaşırdı. Ama sonra durumu açıklayınca çok hoşuna gitti. Arda'ya kucak dolusu sevgilerini gönderdi... Ardacığım, bu video senin için.

video
Bu arada Ada, son zamanlarda konuşmayla ilgili büyük bir ilerleme kaydetti. Şimdiye kadar o kıvırcık kafasında biriktirdiklerini sular seller gibi döktürmeye başladı. Bugün şaşkınlıktan çenemi düşüren iki Adalogu yazmam gerek.
Verdiğimiz siparişi getiren ağbi, her kapı çalanı büyük bir çoşkuyla havlayarak karşılayan Efe hızla üzerine koşunca biraz çekindi. Aslında bizi ve Efe'yi tanımasına rağmen boş bir anına geldi sanırım. Bunu gören Ada, koşup duruma el koydu:
- Abi koykma
Sonra Efe'ye buyurdu küçükhanım:
- Efe, şuş otuy.
Ve benim lafımı dinlemeyen on kiloluk canavar, Ada'nın yanına gelip kös kös oturdu...
Akşamsa Efemiz, küçük bir alerji krizi yaşadı yine. Köpeklerin sağlık sorunları sahiplerine benzermiş. Güzel oğlum da benim gibi alerjik bir bünyeye sahip. Bu krizler, ne olduğunu anlamadığı için onu pek korkutur. Biz Efe'yi sakinleştirmeye çalışırken bizim cadı koşup gene müdahil oldu olaya.
Efe'nin önüne diz çöküp oturdu:
- Ada buyda dedi. Sonra uzatıp minicik elini kardeşinin başını okşadı. Efemiz de onca korkmuş olmasına karşın uzanıp Ada'nın elini yaladı.
Gözlerim doldu. Ne ara Efe'yi sahiplenip varlığıyla koruyacak kadar büyüdü benim kızım bilemedim...

15 yorum:

AYÇA dedi ki...

Eşimde çok istiyor kopek almak.olur olmasinada bebeğe bakmak gibi ilgi istiyorlar onlarda. Ne şanslı ada :)

Başak dedi ki...

Ada çok ama çook güzel bir çocuk Umurcum.Hem kendi,hem yüreği.İkinizi de kocaman öpüyorum.

Demet dedi ki...

Ada' nın Efe' den kazandığı çok şey var eminim nasıl da kuvvetli aralarındaki iletişim sevgi..Çok tatlılar :)

füsfüs dedi ki...

harika bir dostluk, inan benim de gözlerim doldu burda
hediye paketleriniz de çok şık olmuş

Belkıs dedi ki...

Öperim ben bu akıllı bıdığı, bu arada benim bile gözlerim sulandı ki o anı yaşasam hüngür şangır olurdum eminim.

kirazsevdasi dedi ki...

inanmiyorum yaa,
efe sus otur =)

meldi dedi ki...

Ne güzel hayvanlarla dostluğu bu kadar erken hissedebilmesi. O anı yaşamış gibi oldum bende...

GüCüBe dedi ki...

Efe çokk güzelll ve Ada gerçekten çok şanslı, Begümde çok seviyor görünce peşlerinden koşuyor ama küçüklükten kalma korkuyorum ben köpeklerden.

Batıkan dedi ki...

Ne güzel ya Aferin Ada'cıma ne güzelde aralarında bir bağ oluşturmuşlar..
Batıkan'da çok sveiyor hayanları benim öğrettiklerim doğrultusunda,yaklaşmaya da çekinmiyor hiç fakat sanırım ben öğrettiğimle çelişkili davranıcam ve uzak tutucam çünkü ben korkuyorum yaa :(
Nasıl olucak bilemiyorum ama çok çelişkili bir durum ;)

Özden Levent dedi ki...

Umurcum eminim Efe sayesinde Ada dostluk, sorunluluk ve paylaşmakla ilgili çok şey öğreniyor.
Bu arada inan sonunda bir gün çat kapı gelip Ada'nın kırmızı yanaklarını mıncırıcam:)

Emine dedi ki...

Umurcuğum paketleriniz çok güzel olmuş.Ada ile Efe çok şeker ya ikiside çok şanslı.Ne güzel bir dostluk.Adacığımın pembe yanaklarından öpüyorum.

sib dedi ki...

tatlim
ada cidden cok sansli..keske sen de coooooooook cok calismak durumunda kalmamis olsan:(

ufff...bi nefes arasi gerek.

KUMRALADA dedi ki...

:) ne kadar duyarlı, bilinçli bu yaşta.aynı zaman da çok da sevimli.Gerçi Umur'u tanıdıktan sonra şaşırmamak gerek...

füsfüs dedi ki...

hediyemiz gelmedi mi??

Zeynep, İstanbul dedi ki...

Canım Ada' cım , " AAdaya" hazırladığın hediyelere bayıldık :) Ellerine sağlık, yüzün hep gülsün, tatlı dilin hiç susmasın olur mu ? :)

Efe' nin Ada' ya çok şey kattığı kesin.Onlar kendi dillerini konuşuyorlardır aralarında, ben çocuklarla hayvanların arasında başka bir bağ olduğuna inanıyorum. Ada Efe ile birlikte büyüdüğü için çok şanslı.